חדשות הארץמבזקים

לא תאמינו! תמונתו העדכנית נחשפה לאחר 30 שנה, כך נראה היום מוחמד דף

30 שנה חלפו מאז נראה ראש הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף ששרד במהלך השנים מספר ניסיונות חיסול ובישראל העריכו שהוא נכה ואינו מסוגל להתנייד בכוחות עצמו.

הערב (רביעי) נחשפה לראשונה מאז אותה תמונה מפורסמת שלו שבה הוא נראה כחוש וצנום, תמונה עדכנית אשר על פי הדיווח שפורסם בחדשות 12, הגיעה לידי מערכת הביטחון.

דף בן ה-58 שניצל כאמור מניסיונות חיסול של ישראל, כולל במהלך מבצע "צוק איתן" בשנת 2014, נראה בתמונה העדכנית, טוב יותר משהעריכו במודיעין הישראלי, על אף שפלג גופו התחתון אינו נראה. שערו האפיר, הוא מרכיב משקפי ראייה וניתן לראות שהוא מחוסר עין אחת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי הפרסומים האחרונים, הוא אמנם צולע אך מסוגל ללכת על שתי רגליו ללא צורך בכיסא גלגלים ולהפעיל את ידיו.

מוחמד דף
30 שנה חלפו. כך הוא נראה. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

העיתונאי בן כספית פרסם בעמוד ה-X שלו תמונה של דף עם מח"ט רפיח וכתב: "אז קבלו אותו יחד עם העוזר הצמוד. התמונה הזו צולמה לפני כ-5 שנים. בידי צה"ל גם סרטון וידאו בו דף נראה מעל פני הקרקע וממנה ניתן ללמוד על תפקודו הפיזי. הסרטון נתפס באחד המתחמים של דף שצה"ל כבש. שיערו של דף נראה בסרטון לבן בהרבה מאשר בתמונה הרצ"ב. הסרטון צולם ב-6 באוקטובר. יום לפני המתקפה על העוטף."

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, התייחס לפרסום תמונתו של דף הערב ואמר: "אני לא רוצה להתייחס למוחמד דף, אנחנו צריכים למצוא אותו ולהרוג אותו. כמה זמן שזה ייקח – זה משימה שצריך לבצע אותה. אנחנו בפעילות המבצעית שלנו בעזה איתרנו הרבה מאוד חומר מודיעיני בעיקר במנהרות מתחת לקרקע. יש שם לא מעט חדרים, ממש חדרים עם מצלמות אבטחה וכונננים, ונכנסנו ללא מעט חדרים כאלה."

עוד הוסיף: "במרחב צפון הרצועה לקחנו את הכוננים ופירקנו אותם פה בשב"כ ובאמ"ן, ואנחנו לוקחים אל החומרים האלה, מפיקים מהם מודיעין, כל מיני סוגים של מודיעין וכל מיני תוצרים מודיעינים, שבעזרתם אנחנו מקווים להגיע לתוצאות גבוהות יותר בהמשך הלחימה אל מול החמאס."

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button