מבזקיםצבא וביטחון

דובר צה"ל: "חיזבאללה מהווה איום על ישראל, לבנון והאזור כולו"

דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי אמר הערב (שלישי) כי "היום ירה חיזבאללה טיל נ"ט מלבנון לעבר כנסייה יוונית אורתודוקסית בצפון ישראל, ופצע שני אזרחים נוצרים ישראלים. כשהגיעו כוחות צה"ל לפנות את הפצועים, ירו מחבלי חיזבאללה פגז נוסף לעבר הכנסייה ופצעו 9 מחיילינו. חיזבאללה פתח באש במכוונת לעבר הכנסייה ממקום סמוך למסגד בתוך שטח לבנון."

"חיזבאללה הלבנוני הנתמך על ידי איראן מאמץ את אותה דוקטרינה קיצונית ומסוכנת כמו חמאס." ציין דובר צה"ל והסביר כי "חיזבאללה מבצע פשעי מלחמה באמצעות התקפות חסרות הבחנה על מקומות פולחן, בדיוק כמו חמאס. חיזבאללה מסכן את יציבות האזור לטובת חמאס."

עוד אמר דובר צה"ל כי "חיזבאללה מנסה לגרור את לבנון והאזור למלחמה הזו שהחלה חמאס. אם חיזבאללה ימשיך בכך, הוא יישא באחריות לתוצאה. זוהי מלחמה מיותרת שמטרתה רק להשיג את משנתו של דאעש, והיא עלולה להביא הרס בלתי רצוי לעם הלבנוני במלחמה שאינה ראויה לו. זו מלחמה שלא מגיעה לאזור כולו. אנו נערכים לכל התרחישים, אם לא יימצא פתרון דיפלומטי להפרות המתמשכות הללו על ידי חיזבאללה של החלטת מועצת הביטחון של האו"ם 1701. חיזבאללה מהווה איום על ישראל, לבנון והאזור כולו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי
צילום: דובר צה"ל

Back to top button