חדשות הארץמבזקים

עימותים בממשלה: השר קיש לשר ברקת – שיטת ההדלפות פשטה רגל

ביקורת חריפה בקואליציה, בממשלה ובמפלגת הליכוד כנגד שר הכלכלה ניר ברקת לאחר שתקף (ראשון) את התנהלות קבינט המלחמה וטען כי המלחמה מתנהלת באופן רופס וכי הקבינט אינו עומד בלחצים ואף התעמת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך ישיבת הממשלה. .

השר וחבר קבינט המלחמה בני גנץ אמר בעקבות הביקורת של ברקת: "על שרי הממשלה וכלל מנהיגי הציבור לנהוג באחריות בהתבטאויותיהם, ולא לצאת בהצהרות בלתי מבוססות, שפוגעות בחוסן של החברה הישראלית כולה, ובמשפחות הלוחמים בפרט".

שר החינוך יואב קיש התייחס אף הוא לדבריו של שר הכלכלה ניר ברקת, וכתב בפוסט שהעלה: "אני רואה שיש מבול של הדלפות על כך שניר ברקת 'נלחם' בממשלה עבור החיילים. שיהיה ברור, כולנו דואגים אך ורק לחיילים ולהשלמת היעד של ניצחון במלחמה והחזרת החטופים. שיטת ההדלפות להאדרה עצמית מזמן פשטה את הרגל". גם שר העלייה והקליטה אופיר סופר התייחס לעימות: "מבקש להזכיר לכל מי ששכח, אנחנו במלחמה. מצופה מכולנו ובעיקר משרי הממשלה לנהוג באחריות ובמנהיגות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גורמים בכירים בתנועת הליכוד צוטטו אף הם בכלי התקשורת כשהם מבקרים את שר הכלכלה ברקת ואמרו: "הציבור הליכודי לא אוהב את המשחקים הילדותיים של ניר ברקת. תמיד הוא מצליח לתקוף בזמן הכי לא נכון את האנשים הלא נכונים. ניר ברקת כנראה לא יגיע רחוק בליכוד ככה".

קיש - ציוץ - ברקת
צילום: דוברות השר קיש יואב
שר החינוך - יואב קיש
צילום: דוברות משרד החינוך

Back to top button