חדשות הארץמבזקים

בעקבות מלחמת חרבות ברזל – ישודרג המרכז הרפואי זיו בצפת

שר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו וצמרת משרד הבריאות ביקרו ביום חמישי האחרון במרכז הרפואי זיו בצפת והכריזו על המרכז הרפואי זיו "כמרכז על". את ההחלטה להרחיב את שירותי המרכז הרפואי זיו קיבלו השר ומשרד הבריאות בעקבות הלחימה בדרום ובצפון ומצב החירום השורר בארץ.

משמעות ההחלטה היא שזיו יהפוך למרכז טראומה ובו יחידות חדשות של נוירוכירורגיה וכירורגיית חזה אשר יאפשרו לקלוט ולטפל בפציעות טראומה של ראש וחזה וכמובן פציעות מורכבות. בימי שגרה, המענה לטראומה בדמות תאונות ישודרג וכמובן המענה למחלות שונות כמו גידולי מוח, גידולי ריאות ועוד.

השדרוג הזה מהווה צעד משמעותי בצמיחת והתפתחות זיו ובהגשמת חזונו למתן שירותי רפואה מצוינים ואיכותיים לכל דורש בזיו. באירוע השתתפו יו"ר ועדת הבריאות ח"כ יונתן מישרקי, חברי כנסת מוועדת הבריאות, יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ, נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ, מנכ"ל משרד הבריאות, ראשי רשויות ומועצות, נציגי צה"ל, אגודת הידידים ועובדי זיו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הבריאות, חה"כ אוריאל בוסו אמר: "הפיכתו של בית החולים 'זיו' למרכז על היא צעד חשוב בפעולות שאנחנו מובילים לצמצום פערים בין פריפריה למרכז וליצירת שוויון בין כל האזרחים באיכות הטיפול ובשיפור השירות. זו זכות וגאווה גדולה עבורי להיות שר הבריאות שמוביל החלטה צודקת כל כך".

סלמאן - זרקא - אריאל - בוסו - זיו - צפת
צילום: דוברות זיו צפת

סלמאן - זרקא - אריאל - בוסו - זיו - צפת

Back to top button