מבזקיםמשפטי/פלילי

צפו: משטרת ישראל – נמשך המאבק בפשיעה במגזר הערבי

בהנחיית השר לבטחון לאומי, ח״כ איתמר בן גביר ומפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, ממשיכה משטרת ישראל בטיפול בתופעת האלימות והפשיעה ברחוב הערבי כל זאת במסגרת מבצע אכיפה מסלול בטוח ירוק.

מאז תחילת המבצע סומנו 428 יעדים שהוגדרו כמחוללי פשיעה מרכזיים ברחוב הערבי, בהם 108 יעדים הועמדו לדין עם כתבי אישום שהוגשו על ידי הפרקליטות וחטיבת התביעות של המשטרה, 86 מהם נעצרו עד תום ההליכים.

מאז תחילת המבצע בוצעו 1821 מעצרים, 1389 חיפושים במתחמים שונים ונתפסו 244 כלי רכב ו – 642 אמצעי לחימה שונים. מתחילת השנה נרשמו במשטרת ישראל 2568 אירועים בהם תפסו שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול אמצעי לחימה שהוחזקו בניגוד לחוק: 323 רובי סער, 1,618 אקדחים, 706 כלי נשק מאולתרים שאינם תקניים, 1,886 אירספוט, 93 רובי צייד, 678 רימונים, 330 מטענים המורכבים מחומרי חבלה, 4,118 כוורות זיקוקים, למעלה מ-208,000 כדורים ופריטי תחמושת מסוגים שונים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מת"מ בחטיבת המודיעין של משטרת ישראל, נצ״מ שמואל שרביט: "לצד משימותיה החשובות של משטרת ישראל במלחמת חרבות ברזל, ממשיכה המשטרה בטיפול שורשי נחוש וחסר פשרות בתופעת האלימות והפשיעה ברחוב הערבי. רק בימים האחרונים שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול תפסו שורה ארוכה של אמצעי לחימה כמו אקדחים, רובי צייד, תחמושת מסוגים שונים, לצד סכומי כסף גדולים שהושגו בפעילות עבריינית".

עוד אמר נצ"מ שרביט: "במהלך הפעילות נתפסו גם רחפנים ואמצעים טכנולוגים ששימשו את כנופיות הפשע וגם סמים מסוגים שונים אותם תיכננו הגורמים העבריינים למכור במסגרת העיסוק בסחר בסמים. יש לציין כי כל תפיסה של נשק או אמצעי לחימה המוחזק בניגוד לחוק הוא סיכול של הרצח והפיגוע הבא. כל נשק כזה שנתפס עלול להגיע ברגע אחד לידיהם של מחבלים, לכן יש חשיבות עצומה להמשך הפעילות המאומצת של המשטרה בטח ובטח בתקופה זו בעיצומה של מלחמה.נמשיך בפעילות הנחושה כדי להגביר את הביטחון האישי של האזרחים ולחזק את המשילות".

אלי - לוי - דובר - משטרה - פשיעה - מגזר - ערבי
צילום: דוברות המשטרה
אלי - לוי - דובר - משטרה - פשיעה - מגזר - ערבי
צילום: דוברות המשטרה

אלי - לוי - דובר - משטרה - פשיעה - מגזר - ערבי

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button