חדשות הארץמבזקים

נפרדים מתת אלוף אבי בלוט שסיים את תפקידו כמפקד אוגדת איו"ש

ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי נפרד מתת אלוף אבי בלוט שסיים את תפקידו כמפקד אוגדת איו"ש: "תא"ל בלוט לאורך הדרך כולה הצליח להוות גשר חשוב ומרכזי בין הצבא ומערכת הבטחון להתיישבות ולתושבים. בלוט שגדל בנווה צוף היה רגיש לצרכים ולאתגרים, ידע להתייצב גם בימים קשים ולקחת אחריות כמו גם להקשיב ולהסיק מסקנות. בלוט בעיני ייצג היטב את הלוחם והמפקד הנושא את הכובע הישראלי והיהודי".

רביבי הוסיף: "מספיק להציץ במאמר 'הלנצח תאכל חרב' שכתב ובו עיסוק מעמיק בהבדלי התפיסות של המנהיגות הצבאית והפעלת הכוח בין דוד המלך ליואב בן צוריה כדי להבין עד כמה שורשיו נטועים עמוק ברגבי הארץ ועד כמה הילך בשבילים עם סיפורי התנ"ך. יחד עם בלוט עברו תושבי אפרת ימים לא פשוטים ואתגרים גדולים ואני בטוח שהקשר שנרקם עוד יימשך".

רביבי חתם את דבריו: "תת אלוף יקי דולף שנכנס עתה לתפקיד מפקד איו"ש מביא איתו כמו בלוט ניסיון כמזכיר צבאי שמשלב ניסיון קרבי עם ראייה מדינית ואני בטוח שידע לנהוג בחכמה כדי לשמור ולבצר את ההתיישבות להמשיך להעניק לתושבים בטחון ולחזק את מערכת היחסים בין הנהגת ההתיישבות לצבא. בשם תושבי אפרת אני מבקש לומר לשניהם תודה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
רביבי - עודד - תא"ל - בלוט - פרידה - איו"ש
צילום: דוברות אפרת

Back to top button