חדשות הארץמבזקים

הקומיקאי ההוליוודי מייקל רפפורט בעצרת: "הצלב האדום? הם פאקינג בושה"

משפחות החטופים קיימו הערב (שבת) את העצרת המרכזית בכיכר החטופים, לצד אלו ששבו משבי חמאס בעזה. המשפחות יצאו עם מסר ברור לקבינט המלחמה: מותם של שלושת החטופים בעזה, מחייב אותנו לפעול מיד. 129 ארונות הם לא תמונת נצחון. הציגו מתווה ישראלי לשחרור החטופים מעזה עכשיו, לפני שיהיה מאוחר מידי. מאה אלף איש, הגיעו לתמוך במשפחות.

בתום העצרת, משפחות החטופים, הודיעו כי הם צועדים אל עבר שער בגין של הקריה בתל אביב. המשפחות מתוכננות להתבצר שם, עד אשר קבינט המלחמה יציג בפניהם מתווה ישראלי לשחרור החטופים משבי חמאס, לפני שיהיה מאוחר מידי.

איתי ומיה רגב, ששוחררו משבי חמאס: "בלילה של ה-6 באוקטובר הלכנו לחגוג את החיים ונלקחנו שבויים למקום הכי רשע ואפל. איתי ואני חזרנו מהשבי, אבל עוד 129 חטופים עדיין שם. לא ידענו מה קורה פה, שיחקנו לנו בראש. אנחנו רוצים לומר לקבינט המלחמה לא לוותר על מי שנשאר שם – תעשו עסקה, עכשיו! תודה לכם על כל הצעקות, הצעדות, העצרות והכל כדי להחזיר אותנו. אנחנו מבטיחים שנעשה הכל כדי שכל חטוף יחזור למשפחתו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אגם גולדשטיין אלמוג, ששוחררה משבי חמאס יחד עם אמה ואחיה: "אני עומדת כאן כדי לספר את סיפור חיי, אמא שלי ושני אחיי נחטפו לעזה. אבא שלי ואחותי הגדולה נרצחו. איבדנו כל כך הרבה אנשים וחובתנו להחזיר את כולם. אתמול קרה הדבר הכי נורא, ממנו חששנו. אני מבקשת מקבינט המלחמה: תחזירו את כולם, הם התקווה והם מה שנשאר".

דניאל אלוני, ששוחררה משבי החמאס יחד עם בתה, אחותה וילדיה וגיסה דוד קוניו עדיין שם מסרה: "כשאני מתעוררת בבוקר, החטופים מתעוררים בבוקר לחושך. כשאני אוכלת, אני חושבת על מה הם אוכלים, אם בכלל. לכל אחד מהחטופים והחטופות יש שם ומשפחה שמחכה לו.לה כבר 71 ימים. בכל יום שעובר, רשימת החטופים הולכת ומצטמצמת. בגלל שהם נרצחים בדם קר. נסו לדמיין יום אחד בחייכם, שבו תשבו בחדר מנותקים מהכל, מפוחדים עד מוות. מפוחדים ועוד חלקנו עם ילדים".

הקומיקאי והשחקן ההוליוודי מייקל רפפורט: "באתי לפה מניו יורק בכדי לתמוך בכם. המוניטין שלכם הולך לפניכם, אבל במסע שלי יש עצב עמוק שמופיע. משפחה שדיברתי איתה, סיפרה לי שיש להם בן שמוחזק בידי חמאס. אי אפשר לתאר מה המשפחות האלו עוברות. יש כרגע 129 חטופים בידי חמאס, צריכים להביא אותם הביתה – עכשיו! זה לא פשע רק נגד ישראל או נגד היהודים, כל מי שמשתמש בתירוץ הזה – יכול ללכת להזדיין. זה פשע נגד האנושות כולה. אני קורא לצלב האדום: תתערבו, אתם חייבים להתערב – אתם בושה יונסף אתם חייבים להתערב – אתם פאקינג בושה".

עצרת - חטופים - תל אביב
צילום: אילן בן אודיז.
עצרת - חטופים - תל אביב
צילום: אילן בן אודיז.
עצרת - חטופים - תל אביב
צילום: אילן בן אודיז.
עצרת - חטופים - תל אביב
צילום: אילן בן אודיז.

Back to top button