בידורמבזקים

כתב חדשות 13: "אני מוכן לשלם גם מחיר אישי בשביל הגיבור הזה"

כתב התחקירים והמשטרה של חדשות 13, יוסי אלי שיתף בעמוד ה-X שלו (טוויטר לשעבר) על האיומים והגידופים שהוא מקבל בימים האחרונים, מאז שפרסם את התיעוד שבו נראה יובל קסטלמן נורה למוות בזירת הפיגוע בירושלים.

"אוכל לומר רק דבר אחד לאלו שלא מפסיקים לשלוח לי הודעות מאז חשפתי את פרשת הירי ביובל קסטלמן הגיבור בידי אביעד פריג׳ה. מעבר לעובדה שאני לא אירתע מהודעות הנאצה (שאני שומר אותן אחת אחת ובינתיים לא מפרסם), מעבר לדה לגיטימציה לעבודה שלי, אני אמשיך. כך היה בכל פרשה ופרשה שליוויתי וכך גם יהיה בפרשה הזאת. מעולם, אבל מעולם, לא הניע אותי שום מניע מלבד עשיית צדק. לא פוזיציה של מגזר כזה או אחר ולא פוזיציה פוליטית." הבהיר אלי.

"אני מזועזע מאיך שקסטלמן מתחנן לחייו מהרגע הראשון, מרים ידיים ובכל זאת נורה למוות. מרגע שנחשפתי לסרטון והבנתי שמדובר בגיבור שנורה למוות, הפסקתי לישון באופן סדיר." משתף אלי את רגשותיו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מבחינתי זו עבודת קודש להוציא את האמת לאור כדי להגיע לצדק עם יובל הגיבור" הדגיש הכתב והוסיף כי "המשפחה היקרה שלהם כל כך אצילית, מגיע להם צדק. לא מגיע להם לטאטא את המוות של יובל מתחת לשטיח. לא מגיע להם ההתנהלות של המשטרה אחרי זה."

הוא הבהיר כי "יובל הוא זה שנטרל את המחבלים בזירה. הוא צריך לקבל תעודת הוקרה ולא שלושה כדורים שהרגו אותו. לא מגיע למשפחתו עוול על עוול שהוציאו את גופתו מהקבר ונקבר מחדש. לא הגיע לו להילחם לבד בבית החולים כי הוגדר פלוני אלמוני 9 שעות."

"ומבחינתי" סיכם, "כל ניבולי הפה שאני זוכה להם ולעיתים איומים בטלפון הפרטי שלי שווים את המאמץ בשביל צדק ליובל היקר. אני מוכן לשלם גם מחיר אישי בשביל הגיבור הזה. מרגע החשיפה ועד היום, יובל קסטלמן הפך לחלק חשוב מחיי."

Back to top button