חדשות הארץמבזקים

ח"כ סוכות: לא יתכן שביקורת לגיטימית על כלי התקשורת תיתקל בסתימת פיות

לאחר שבתכנית 'יומן הצהריים' בגל"צ הורד הבוקר משידור אביו של עמית בונצל ז"ל, לוחם סיירת צנחנים שנפל בקרב בעזה ארבעה ימים קודם לכן, ע"י מגיש התכנית עידן קוולר, ח"כ סוכות פנה הערב (ראשון) לגל"צ ומשרד הביטחון בדרישה שיזמנו את המגיש לבירור דחוף.

במהלך השידור מגיש התכנית התפרץ לדבריו של האב השכול, נזף בו בחוסר רגישות והוריד אותו משידור בצורה גסה וזאת בשל הביקורת שהביע כנגד כלי התקשורת ותפקודם בזמן המלחמה. מגיש התכנית נימק זאת "אתה פוגע בי, פוגע במקום העבודה שלי" והוסיף כי הוא "אינו יכול לשאת את זה".

צילום: מתוך תכנית 'יומן הצהריים' בגל"צ

במכתב לגלי צה"ל כתב סוכות: "התנהלות חמורה זו, כנגד אב ששכל את בנו מספר ימים קודם לכן, אינה ראויה בכל אמצעי תקשורת שהוא, אך חמורה היא עוד יותר כאשר מדובר בתחנת הרדיו של צבא ההגנה לישראל. זוהי התנהלות שהציבור הישראלי לא מוכן לשאת כנגד אלו שהקריבו את היקר מכל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף, כי לדבריו "לא יתכן כי בזמן בו משמיעים חדשות לבקרים קריאות להפסקה מוחלטת של המבצע הצבאי מצד משפחות שכול, ביקורת לגיטימית על כלי התקשורת מצד הורים לחיילים שנפלו בקרב תיתקל בסתימת פיות בתחנת הרדיו הצבאית".

לסיכום כתב סוכות: "נוכח כל האמור לעיל, ובשים לב לתפקידה ואופיה של התחנה כתחנת רדיו צבאית, אבקש לקיים בירור דחוף בנושא ולטפל בו במלוא החומרה".

יש לציין כי דברים דומים אמר בריאיון לאייל חסון בכאן 11, תאגיד השידור הציבורי. חסון איפשרה לאיציק בונצל שאיבד את בנו עמית לומר את דבריו.

צילום: כאן 11, תאגיד השידור הציבורי
המכתב של ח"כ צבי סוכות
המכתב של ח"כ צבי סוכות
ח"כ צבי סוכות (ללא קרדיט)
ח"כ צבי סוכות

Back to top button