חדשות הארץמבזקים

השר בני גנץ בכפר קאסם: מודה לרשויות הערביות על ההתנהלות הממלכתית

יושב ראש המחנה הממלכתי ןחבר קבינט המלחמה השר בני גנץ ביקר היום (שני) יחד עם ח"כ אלון שוסטר וח"כ לשעבר מופיד מרעי במוקד החירום של המשרד לשיוויון חברתי שהוקם בכפר קאסם ביחד עם הוועד הארצי של ראשי הרשויות המקומיות הערביות ועיריית כפר קאסם.

במסגרת הביקור נפגש השר גנץ עם ראשי רשויות ערביות מרחבי הארץ ומנכ"ל המשרד לשיוויון חברתי מאיר בינג, שמע מהם על האתגרים איתם מתמודדות הרשויות ותושביהם, בשגרה בכלל ומאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל" בפרט. השר הודה למשתתפים וביקש לשבח אותם על עמידתם האיתנה בתקופה זו שיש בה קשיים ביטחוניים, אזרחיים וכלכליים.

השר בני גנץ אמר: "אירועי השביעי לאוקטובר הכו בתדהמה את החברה הישראלית כולה. לצערנו הרב נרצחו, נפצעו ונחטפו אזרחים רבים – יהודים וערבים כאחד. את המלחמה אנחנו מנהלים מול ארגון טרור רצחני, והניצחון בה הוא חיוני לעתיד המשותף לכולנו. יש לנו משימות רבות. רק ביחד עם כל חלקי החברה – נוכל להן. אני מבקש להודות לראשי הרשויות שמתנהלים באחריות ובממלכתיות, כחלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית ומדינת ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראשי הרשויות שהשתתפו במפגש: עוה"ד מודר יונס, ראש המועצה המקומית עארה ערערה ויו"ר הוועד הארצי לראשי הרשויות המקומיות הערביות. עומר ואכד נסאר, ראש עיריית עראבה ומזכיר הוועד הארצי לראשי הרשויות המקומיות הערביות. עוה"ד עאדל בדיר, ראש עיריית כפר קאסם. ד"ר סמיר סובחי מחאמיד, ראש עיריית אום אל-פחם. פואד עווד, ראש המועצה המקומית מזרעה. רו"ח סלים סליבי, ראש המועצה המקומית מג'ד אל-כרום.עוה"ד אמיר בשאראת, מנכ"ל הוועד הארצי לראשי הרשויות המקומיות הערביות. עוה"ד ראויה חנדקלו, מנהלת מוקד החירום ויועצת הוועד הארצי לראשי הרשויות המקומיות הערביות.

גנץ - כפר קאסם - ביקור
צילום: דוברות השר גנץ
גנץ - כפר קאסם - ביקור
צילום: דוברות השר גנץ

Back to top button