מבזקיםרצועת עזה

"חגורת אש" בעזה: מעל ל-200 הרוגים, צה"ל הטיל כרוזים באזור חאן יונס

כלי תקשורת ברצועת עזה דיווחו הלילה (שבת) על תקיפות נרחבות ועוצמתיות בכל רחבי הרצועה, מצפון שבבית לאהיה ועד דרום ברפיח.

על פי הדיווחים צה"ל התמקד באזור ח'אן יונס שבדרום רצועת עזה בתקיפות "חגורת אש", עוצמתיות מאוד ומאסיביות באזור שכונת אל אמל, בסביבת מסגד חמזה במרכז בני סוהילה, שכונת אל מחטה, שכונות פיאד, אל-גוואפיר ובאל-קרארה. כמו כן דווח על תקיפות גם בג'באליה וברפיח.

משרד הבריאות בעזה דיווח כי מאז התחדשה הלחימה עלה ל-200 מספר ההרוגים ומספר הפצועים ל-589.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הבוקר מדווחים תושבי חאן יונס כי צה"ל הטיל כרוזים מעל האזור ובהם נכתב: "לתושבי אל-קרארה, ח'רבת אל ח'וזאעה, אבסאן, בני סוהילה ומעין. יש להתפנות מיד וללכת למקלטים באזור רפיח או לאזור ההומניטרי באל-מוואסי. העיר ח'אן יונס היא אזור לחימה מסוכן. גורלך וגורל משפחתך נקבע על ידך בלבד! אנא היזהרו!"

הכרוז שהופץ הבוקר באזור חאן יונס
הכרוז שהופץ הבוקר באזור חאן יונס (שימוש לפי סעיף 27 א')
הטלת כרוזים
צילום: דובר צה"ל

בתוך כך, דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי פרסם הבוקר את אזורי הפינוי של תושבי עזה על פי המדיניות החדשה. בהודעה שצורפו לה מפות עם חלוקת האזורים על פי מספרים נכתב: "בצפון רצועת עזה: תושבי ג'בליה, אלשוג'עיה, אלזיתון והעיר העתיקה של עזה. תושבי ג'בליה המתגוררים בגושים הבאים: 1772, 1808, 1811, 961, 963, 760 – למען ביטחונכם, אנו קוראים לכם לפנות את בתיכם באופן מיידי דרך צירי חיפה וחליל אל-וזיר וללכת למרכזי המקלט ובתי הספר הידועים בשכונות אלדראג' וא-תופאח וממערב לעיר עזה.

בדרום רצועת עזה: תושבי ח'רבת ח'וזאעה, עבסאן, בני סוהילה ומעין. תושבי בני סוהילה המתגוררים בגושים 217, 218, 219, 220, 42, 45, 50 – למען ביטחונכם אנו קוראים לכם לפנות את בתיכם לאלתר ולפנות למרכזי המקלט המוכרים ברפיח. תושבי אל-קרארה המתגוררים בבלוקים הבאים: 39, 224, 2250, 2260, 2270, 2280, 2351, 132, 136, 137, 138, 139: למען ביטחונך, אנו קוראים לך לפנות את ביתך באופן מיידי וללכת למרכזי המקלט הידועים ברפיח.ולאזור ההומניטרי בשכונת אל-מוואסי

אזורי פינוי אוכלוסייה
אזורי פינוי אוכלוסייה. קרדיט: דו"צ
אזורי פינוי אוכלוסייה
אזורי פינוי אוכלוסייה. קרדיט: דו"צ
אזורי פינוי אוכלוסייה
אזורי פינוי אוכלוסייה. קרדיט: דו"צ
אזורי פינוי אוכלוסייה
אזורי פינוי אוכלוסייה. קרדיט: דו"צ
אזורי פינוי אוכלוסייה
אזורי פינוי אוכלוסייה. קרדיט: דו"צ

בכתבה נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים. אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button