מבזקיםצבא וביטחון

המשולש האדום: דובר צה"ל לועג לסרטוני התעמולה של חמאס-דאעש – צפו

ארגון הטרור חמאס-דאעש בעזה מאז החלה המלחמה ביום הטבח המזעזע שביצע ב-7 באוקטובר עסוק בין היתר ביצירת סרטוני תעמולה והפצתם ברשת האינטרנט. בשטח, בלחימה מול כוחות צה"ל, הוא לא מצליח להשיג הצלחות ומותם של מאות מחבלי הארגון דוחפים אותו להתמודד עם המציאות העגומה בהפקת סרטונים והצהרות מעוותות.

מחלקת המדיה של הארגון עובדת סביב השעון ומפיקה סרטוני תעמולה על בסיס יומי ולפעמים גם מספר פעמים ביום. בסרטונים מציגה הזרוע הצבאית של חמאס, תיעוד לכאורה של פעילות מחבלי הארגון בלחימה מול כוחות צה"ל. אנחנו, כפי שכל ערוצי התקשורת במדינה, אימצנו גם את ההחלטה שלא לתת יד למחבלים בהפצת סרטוני התעמולה אך באופן חריג, נציג את הסרטון האחרון שהפיץ ארגון הטרור.

בסרטון נראים המחבלים מבצעים לכאורה ירי לעבר כלים צבאיים ונמלטים מהר לאחר מכן. על אף שהסרטונים נראים כביכול רע, נבהיר כי בכל האירועים שהוצגו בסרטון של חמאס-דאעש אין נפגעים לכוחותינו. הרבה מהפעמים צה"ל מציב את הכלים כפיתיון על מנת לגרום למחבלים לצאת "מהחורים" על מנת לפגוע בהם. נדגיש גם שכל הכלים של צה"ל משוריינים וממוגנים ברמה גבוהה מאוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
סרטון תעמולה של חמאס

את הסרטון החלטנו להציג לאחר שדובר צה"ל פרסם סרטון משלו הלועג לארגון הטרור. מה שמאפיין את הסרטונים של חמאס הוא משולש אדום שמוצג כביכול מעל המטרה רגע לפני הפגיעה. דובר צה"ל ערך סרטון דומה לזה של הארגון וכתב בסוף הסרטון לדובר חמאס אבו עוביידה: "המשולש שלנו חזק משלך". דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי שיתף ברשת X את הסרטון וכתב גם: "המשולש האדום מחכה לכל מחבל חמאס-דאעש".

סרטון של דובר צה"ל

Back to top button