חדשות הארץמבזקים

המפכ"ל: "רוז היא החלל ה-59 של משטרת ישראל, לוחמת בעלת אומץ לב"

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי התייחס לפני זמן קצר (שני) להודעה על נפילתה של לוחמת משמר הגבול סמל-שני רוס אלישבע רוז איידה לובין, לוחמת בודדה בת 20 שנפלה הבוקר בפיגוע הטרור בתחנת ׳שלם׳ בירושלים.

הלוחמת, סמ״ש רוס אלישבע רוז איידה לובין ושני לוחמים נוספים שהו בפעילות מבצעית לאבטחת תחנת שלם. במהלך הפעילות הגיח מחבל בן 16 דקר את הלוחמת אנושות ולוחם נוסף שנפצע באורח קל. לוחם מג״ב שלישי שהיה עימם ירה לעבר המחבל וניטרל אותו.

כתוצאה מהפיגוע סמ״ש רוס אלישבע רוז איידה לובין נפגעה באורח אנוש ופונתה לבית החולים ׳הדסה עין כרם׳ , שם לצער כולנו נקבע מותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המפכ״ל : "רוז היא החלל ה-59 של משטרת ישראל במלחמה הנוכחית , כולם גיבורי וגיבורות ישראל שעמדו בעוז במשימת ההגנה על מדינת ישראל בכל הגזרות. שמעתי ממפקדיה של רוז את סיפורה המרגש על כך שעלתה בגפה לארץ לפני יותר משנתיים כדי לשרת כלוחמת משמר הגבול בשרות קרבי מאתגר רחוק ממשפחתה שנמצאת בארצות הברית מתוך אהבת הארץ המדינה והמדים ומתוך שליחות מעוררת הערצה. שמעתי ממפקדיה הבוקר בזירה על לוחמת בעלת אומץ לב נחישות שערבות הדדית היא מבחינתה ערך עליון. משטרת ישראל תלווה את משפחתה ותנציח את זכרה".

מפכ"ל המשטרה - יעקב שבתאי
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button