צרכנות

טיפול בקונדילומה – הדרך הקלה להיפטר ממנה ולחזור לשגרה!

קרדיט לתמונה Freepik

סובלים מקונדילומה? איין טעם להילחץ! נכון להיום יש את כל הטכנולוגיות המתקדמות בלייזר להסיר את הקונדילומה, כל המידע המקיף וכל הסניפים ליד ביתך שיעזרו לכם להתמודד.

קונדילומה הנה מחלת המין הנפוצה ביותר בעולם, הנגרמת כתוצאה מהדבקה בוירוס הפפילומה האנושי (HUMAN PAPILOMA VIRUS -HPV). הקונדילומה מתבטאת בבליטות על אברי המין הנשיים והגבריים כאחד. ההידבקות בווירוס הפפילומה, הנה שכיחה ביותר ומיליוני אנשים נדבקים בו מידי שנה וזאת, באמצעות מגע מיני לא מוגן. ללא טיפול מהיר, עלולה הקונדילומה להתפשט ולהדביק אחרים ובמקרים מסוימים אף להפוך לתאים טרום סרטניים וסרטניים בצוואר הרחם ובפות. לכן, חשוב לאבחן את הקונדילומה מוקדם ככל האפשר ולטפל בה באופן היעיל ביותר. מחקרים קליניים רבים הוכיחו, כי הטיפול היעיל והמהיר ביותר ביבלות הקונדילומה, הנו הסרתן באמצעות טכנולוגית לייזר מתקדמת המאפשרת התאמת הטיפול במדויק לגודל הנגע ולמיקומו. הטיפול מסיר את הנגעים מן השורש ומחזק את המערכת החיסונית, מרכזיי מתקדמים בלייזר תוכלו למצוא במרכזי אתר דוקטור חן שנמצאים בפריסה ארצית עבור טיפול בקונדילומה בלייזר ב: גבעתיים, תל אביב, כפר סבא, באר שבע, חיפה, רחובות ,קריית חיים, כרמיאל, אשדוד, אשקלון, ראשון לציון, קריית מוצקין, קריית ביאליק.

מהי קונדילומה?

וירוס הפפילומה הנו מהנפוצים ביותר בעולם והוא עובר במגע מיני לא מוגן. גם גברים וגם נשים, עשויים להיחשף לווירוס הפפילומה. (לווירוס יותר מ-100 זנים אשר כ-40 מהם נוטים לתקוף את הרקמות הלחות באזור המפשעה ואיברי המין שם הם משגשגים). חלק מהזנים עלולים להתפתח ולהפוך ליבלות קונדילומה מדבקות ביותר ומתפשטות במהירות ואילו חלק קטן מהזנים ( 11 ו-16) עלולים לגרום לשינויים ממאירים בתאי העור ולהביא להתפתחות סרטן צוואר הרחם. לא כל הדבקה בווירוס הפפילומה תביא בהכרח להתפתחותן של קונדילומות  ובמקרים אלו, נשאי הווירוס לא ידעו לעולם כי הם מעבירים את הנגיף בעת קיום יחסי מין. הקודילומה מופיעה על גבי העור כנגע בודד או כמקבץ יבלות. אצל נשים, יופיעו היבלות באזור השפתיים, הוואגינה, צוואר הרחם ופי הטבעת ואצל גברים על גבי האשכים והפין. היבלות עלולות להביא לתחושה לא נעימה של גרד ואף לדימום בעת קיום יחסי מין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהם תסמיני הקונדילומה?

קונדילומה הנה יבלת המופיעה על גבי איברי המין של נשים וגברים אשר נדבקו בווירוס הפפילומה האנושי. אצל גברים, יופיעו היבלות באזור הפין, האשכים, המפשעה ופי הטבעת ואצל נשים יופיעו יבלות הקונדילומה על גבי השפתיים, צוואר הרחם הוואגינה, המפשעות ופי הטבעת, ניתן לזהותם על ידי תמונות קונדילומה . יבלות הקודילומה מופיעות כנגעים בשרניים רכים למגע בגודל של מספר מילימטרים בצבע העור. לרוב, מלווה הופעת היבלות בתחושות קשות של אשמה, בושה ופחד מהדבקת בני הזוג.

טיפול בקונדילומה

כאשר מופיעים תסמיני הקודילומה , חשוב לדאוג לטיפול מהיר וזאת, בשל נטייתן של היבלות להתפשט ולהתרבות במהירות וכן להדביק את הבאים עמן במגע (לרוב, בעת קיום יחסי מין לא מוגנים). בנוסף, מחקרים מצאו כי 90% מגורמי הסיכון למחלות סרטן צוואר הרחם נובעות מהיעדר טיפול מהיר ביבלות הקונדילומה. בין שיטות הטיפול הנפוצות בקונדילומה:

הסרת קונדילומה בחנקן נוזלי

הטיפול מתבצע על ידי הנחת חנקן נוזלי על גבי היבלת והקפאתה. יעיל במיוחד במקרים של יבלות קטנות ומרובות על איברי המין. לעיתים קרובות, כרוך הטיפול בהיווצרות צלקת לבנה.

הסרת קונדילומה בניתוח

הסרת קודילומה בשיטה כירורגית מתאים ליבלות המופיעות במקבצים הנראים ככרוביות קטנות. הסרת היבלות מתבצעת בהרדמה מקומית ובמהלכו מבצע הרופא חתכים על מנת לכרות את היבלות. לאחר מכן, נתפר האזור והמשך ההחלמה ייעשה בשבועות הבאים. הליך זה כרוך בכאבים רבים ובצלקות.

הסרת קונדילומה במחט חשמלית

הליך זה מתבצע בהרדמה מקומית או מלאה. הצריבה מתבצעת על גבי היבלות. הליך זה מביא להתפתחות גלד והתייבשותו ולהתחדשות העור במקום המטופל למראה אחיד וחלק. הליך זה מתאים ליבלות קטנות בלבד וכרוך בכאבים.

הסרת קונדילומה בטכנולוגית לייזר מתקדמת

טיפול זה נחשב ליעיל והמהיר ביותר. הטיפול מיועד הן עבור יבלות בודדות והן עבור מקבצי יבלות. טכנולוגית הלייזר, מאפשרת התאמה מדויקת של קרני הלייזר למיקום היבלת, גודלה ועומקה. הטיפול המדויק עוצר את התפשטות הקונדילומה ומסייע בחיזוק מערכת החיסון ובסילוק הווירוס מהגוף. הליך ההחלמה לאחר טיפול הסרת קונדילומה בלייזר הוא מהיר וקל והחזרה לשגרה מתאפשרת כבר ביום הטיפול.

יתרונות טיפול הסרת קונדילומה בטכנולוגית לייזר מתקדמת

  • מחזק את המערכת החיסונית – הטיפול מסייע למערכת החיסונית להתמודד עם נגיף ה-HPV ולסלקו מן הגוף.
  • עצירת התפשטות הקונדילומה – הטיפול בלייזר עוצר את התפשטות ה נגעים בצורה המהירה והיעילה ביותר ומונע הדבקה נוספת.
  • חזרה מהירה לשגרה – החזרה לשגרה אפשרית כבר ביום הטיפול ללא תופעות לוואי או כאבים.
  • ללא צורך בהרדמה או תפרים.
  • טיפול בטוח – הטיפול בלייזר מאושר על ידי כל תקני הבטיחות והבריאות המחמירים בעולם לרבות CE, FDA ומשרד הבריאות הישראלי והוא הוכח כטיפול היעיל ביותר לקונדילומה.
  • ללא כאבים – עוצמת המכשיר מווסתת על פי סוג היבלת, גודלה ומיקומה ולכן, אין כל תחושת כאב אלא רק תחושת חימום/צריבה רגעית וכמעט לא מורגשת.
  • יעילות מוכחת קלינית – מחקרים הוכיחו כי זהו הטיפול הטוב והמתקדם ביותר המסייע למערכת החיסון להתגבר על הנגיף.
  • מתאים לכל סוג וצבע עור
  • מבוצע בקליניקה ללא צורך בחדר ניתוח
  • מספר טיפולים קטן – הטיפול בטכנולוגית לייזר נחשב ליעיל ולמהיר ביותר לעומת כל שיטה אחרת ולכן, מספר טיפולים קטן דרוש כדי לקבל תוצאות אופטימליות.

טיפול בקונדילומה – הכי מהר שאפשר, הכי קרוב לבית:

קונדילומה הנה מחלת המין הנפוצה בעולם. הידבקות במחלה מביאה לרוב להתפתחות נגעים על גבי איברי המין. יבלות אלו מחייבות טיפול מהיר שכן, הן עלולות להתפשט במהירות ולהדביק כל מי שבא עמן במגע במהלך קיום יחסי מין לא מוגנים. בנוסף, עלולים זנים מסוימים של וירוס הפפילומה להביא להתפתחות תאים טרום סרטניים או סרטניים. טיפול בטכנולוגית לייזר, הוכח כיעיל והמהיר ביותר, המביא להסרתם של הנגעים ולחיזוק המערכת החיסונית. המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן, מסירים בהצלחה את נגעי הקונדילומה במהירות וביעילות באמצעות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות ביותר בעולם המאפשרות התאמת הטיפול לגודל הנגע ומיקומו לקבלת תוצאות אופטימליות.

 סובלים מקונדילומה? אל תחכו! לפרטים נוספים ולסניף הקרוב אליכם הקליקו

 

Back to top button