פוליטי / מדיני
לפני מהלך משמעותי? נתניהו שוחח שוב עם ביידן
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח לפני זמן קצר (רביעי) עם נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן. זאת בהמשך לשורה ארוכה של שיחות שערכו שני המנהיגים מאז אותה שבת שחורה, בה מחבלי חמאס ביצעו את הטבח הנוראי בעוטף עזה ופתחו במלחמה נגד מדינת ישראל.
לא מן הנמנע ששיחה זו הגיעה בעקבות הצהרתו של נתניהו מוקדם יותר הערב, בה הוא אישר כי תהיה כניסה קרקעית לעזה, בתזמון שיתאים למדינת ישראל וצה"ל.

תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.










