בידורמבזקים

תיעוד מטורף: כמעט חטף ירי בשידור חי, המגיש נותר בהלם – "מה זה? וואו"

יו"ר מושב מרגליות, איתן דוידי התראיין הבוקר (ראשון), זה היום ה-16 למלחמת "חרבות ברזל", בתוכניתו של ניב רסקין בערוץ 12 ודרש ממשלת ישראל לשנות את המשוואה, זאת בעקבות ירי בלתי פוסק של חיזבאללה לעבר יישובי הגבול בצפון הארץ.

"אני טענתי במשך כל סוף השבוע, הסיבה שאנחנו עדיין חיים, זה כי הם לא החליטו להרוג אותנו" אמר דוידי והוסיף, "אני עומד מולך פה ומאחוריי החיזבאללה. מה הבעיה בשבילו, בכינון ישיר, להוריד אותי עכשיו? מה הבעיה? אין שום בעיה. הם עדיין לא החליטו להרוג אותנו".

דוידי הוסיף "ואני מבקש מפה ופונה לממשלת ישראל, לשנות את המשוואה" ולפתע נראה ירי בסמוך אליו ממש ופיצוץ עז נשמע. דוידי התכופף והסתתר מתחת למצלמה שהמשיכה לתעד את המרחב שממנו עלה עשן לבן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המגיש רסקין נשמע אומר בשידור, "איתן? איתן, אתה בסדר? איתן, אתה איתנו? אנחנו שומעים את איתן מקווים שהוא בסדר. זה מה שקורה… הוא בדיוק דיבר על הדבר הזה.. נעמד מול הרכס… אנחנו רק מקווים שהוא בסדר. הוא נמצא ביישוב מרגליות היה שם ירי אל תוך היישוב, שמענו גם את הרעש. נגיד לתושבים זה מה שקורה כעת, בשידור חי לצערנו. אני מקווה שאיתן איתנו והוא בסדר אנחנו מיד ננסה ליצור איתו קשר".

בהמשך השידור שחזר רסקין את מה שקרה ואמר, "נבהלנו מאוד אני חייב לומר, אבל יצרנו איתו קשר והוא בסדר אנחנו רוצים להרגיע. איתן אתה איתנו? איתן?"

דוידי חזר לשידור לאחר התקרית ואמר, "אני בסדר. החסרנו פעימה, אני לא אשקר. זה קורה לעיתים תכופות בזמן האחרון. אני עדיין לא יודע אם זה שלנו או שלהם אבל שתבינו, זאת המציאות. זה שאנחנו חיים זה רק בגלל שהם עדיין לא החליטו להרוג אותנו ואני חוזר על זה כבר כמה פעמים. בכל רגע נתון אנחנו נתונים לחסדיהם של אנשי החיזבאללה. בכל רגע נתון הם יכולים לירות בנו איפה שאנחנו נמצאים: ברכבים, בבתים, בחלונות."

רסקין: "זה מדהים, אתה בדיוק אומר את המשפט הזה ואז הם יורים לכיווננו. זיהית נזק ביישוב? זה היה קרוב אלייך?"

דוידי השיב: "זה היה קרוב מאוד אני עוד לא הספקתי לדבר עם הרבש"צ ועם הכיתת כוננות. לא דיברתי עם אף אחד. אני מקווה מאוד שהכל בסדר וששום דבר לא קרה, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים להירגע ולחזור לשגרה".

כזכור בשבוע שעבר נפצעו ביישוב מרגליות שני פועלים זרים באורח בינוני וקל כתוצאה מירי נ"ט של חיזבאללה ואף בוצעה חדירת מחבל מגדר הגבול שגרמה לפציעה קשה של חייל צה"ל. מספר שעות לאחר מכן חוסל המחבל.

מבדיקה לאחר האירוע עלה כי הירי שבוצע במהלך השידור היה של כוחות צה"ל לעבר מספר מחבלים שהיו באזור.

Back to top button