רצועת עזה
צה"ל ממשיך לתקוף: חוסלו מחבלים שיצאו מפיר מנהרה בשטח עזה
צה"ל המשיך לאורך כל היום (שבת) בתקיפת מטרות חמאס ברצועת עזה.
מודעה
לאורך שעות היום צה"ל תקף בעוצמה מטרות צבאיות של ארגון הטרור חמאס, בדגש על השכונות ג'בליה, זייתון, אל-פורקן ובית חאנון. בין המטרות שנתקפו חוסלו פעילים של ארגון הטרור והושמדו מפקדות צבאיות ועשרות משגרי מרגמות. בשעות הערב, מסוק קרב איתר בניין שבו שהו מספר מחבלים, תקף וחיסל אותם.
כמו כן, צה"ל זיהה בשעות הצהריים מספר פעילי חמאס יוצאים מפיר מנהרה בשטח עזה. כלי טיס של צה"ל חיסל את המחבלים ותקף את תוואי המנהרה שממנו יצאו המחבלים.
צה"ל ממשיך בכל עת לרדוף אחר מחבלי חמאס ולהלום בעוצמה בארגון הטרור.
צילום: דובר צה"ל
מודעה
תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה
טוען תגובות...
האם הכתבה עניינה אתכם?









