צבא וביטחון

בעקבות ירי לעבר רמת הגולן – צה"ל תקף בסוריה

התראת צבע אדום נשמעה הערב (מוצ"ש) ברמת הגולן. צה"ל הודיע כי זיהה שני שיגורים משטח סוריה לשטח מדינת ישראל שנפלו בשטח פתוח. לא שוגרו מיירטים על פי מדיניות.

מודעה

בהמשך לאירוע, צה"ל תקף בירי ארטילרי את מקור הירי בשטח סוריה.

בנוסף, לפני זמן קצר שוגר מיירט לעבר מטרה חשודה שחצתה משטח לבנון לשטח ישראל, הנושא בבדיקה.

ארטילריה - תקיפה בלבנון
ארכיון. צילום: דובר צה"ל
מודעה

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
האם הכתבה עניינה אתכם?
Back to top button