מבזקיםצבא וביטחון

50 שנה למלחמת יום הכיפורים: אירוע "ישראל בעקבות לוחמים" – הכניסה חינם

משרד הביטחון וצה"ל מזמינים את הציבור הרחב להשתתף באירוע "ישראל בעקבות לוחמים" שיתקיים ברמת הגולן, בחול המועד סוכות, מה-02.10.23 ועד 04.10.23, וינגיש לציבור הרחב את סיפורי מלחמת יום הכיפורים באמצעות סיורים בעשרות אנדרטאות והרצאות של לוחמי עבר.

שר הביטחון, יואב גלנט, ומנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר יחנכו את המיזם ביום שני, הם יסיירו בין האתרים ויפגשו עם לוחמי העבר.

את אירוע "ישראל בעקבות לוחמים" מוביל אגף משפחות, הנצחה ומורשת, יחד עם אגף אמון והאגף הביטחוני חברתי במשרד הביטחון וצה"ל. האירוע יתקיים ב-16 אנדרטאות של משרד הביטחון ב-13 אתרים שונים ברחבי רמת הגולן, בהם: אנדרטת עמק הבכא, מוצב תל סאקי, אנדרטת כוח טייגר, כוח נתי, אנדרטת גולני, חטיבה 679 ביער הלוחמים ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הציבור הרחב מוזמן להגיע ולסייר במוקדים השונים, בכל אנדרטה יפגשו לוחם עבר שישתף מסיפורו האישי מהמלחמה ולצידו מפקדים ולוחמים בהווה, שיספרו על חוויותיהם מהשירות הצבאי. הרצאות לוחמי העבר יחלו בכל אנדרטה בשעה 09:00 ובכל שעה עגולה עד השעה 16:00. בנוסף, המשתתפים יוכלו לצעוד מידי יום בשבילי צה"ל לצד מפקדים, לוחמים וחיילים בהווה.

במתחם צנובר, בסיס צה"ל לשעבר שמשמש כיום כמרכז חוויתי ותיירותי של המועצה האזורית גולן, תתקיים תערוכת טנקים ואמצעי לחימה של צה"ל, ויפרסו שם מתחמי פעילויות והפעלה לילדים בהם הופעות של להקות צבאיות ודוכני אוכל.

הכניסה לאתרים וההשתתפות בכל הפעילויות היא חופשית וללא עלות. הפרטים המלאים, כולל מידע על אתרי ההנצחה ודרכי ההגעה, מופיעים באתר ייעודי שפתח אגף משפחות, הנצחה ומורשת בשיתוף עם אגף התקשוב במשרד הביטחון.

האזינו לפודקאסט משרד הביטחון.

צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון
צילום: אגף דובותר וקשרי ציבור במשרד הביטחון
צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון

Back to top button