בידורמבזקים

הבלוגר הסעודי נגד ערוץ 13 והכתב הבכיר: "פח אשפה – לא מוכן להתראיין"

על רקע הדיווחים על אפשרות התחממות היחסים הדיפלומטיים והסכם נורמליזציה בין ישראל לסעודיה, מוחמד סעוד, הבלוגר הסעודי המפורסם שמרבה לשבח את ראש הממשלה בנימין נתניהו ולהתבטא בעברית בעמוד הטוויטר שלו, הבהיר כי אין לו כוונה להתראיין בערוצי התקשורת בישראל ואף תקף בחריפות את ערוץ 13 ואף כינה את עורך חדשות החוץ של חדשות 13, גיל תמרי – "נבזי".

"הם יכולים להמשיך ולנסות" כתב סעוד בעמוד הטוויטר שלו והוסיף, "לא חשבתי לכתוב פה אבל הם פונים ללא הפסקה מכל התוכניות אצלכם, אני מכבד את כל הערוצים גם 12 וגם כאן 11 וכמובן ערוץ 14 שאני הכי אוהב, כולם פנו אלי ואני אחליט מתי נח לי להתראיין בכל מקום, גם אם לא תמיד מסכים איתם."

סעוד תקף את ערוץ 13 וכתב: "אבל הערוץ הפח אשפה הזה 13, בו אני לא צופה ולא אתראיין שם בשום אופן, הם שונאי ישראל גדולים, מלא פייק ניוז, הסתה ושנאה, גם נגדכם וגם מה שעשו לנו המוסלמים. לא מגיב להם ולא מוכן להתראיין שם. האמת גם ככה הם בלי רייטינג ככה שזה לא מכבד ללכת לשם, ד"ש לפצצת הרייטינג גיל תמרי הנבזי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש לציין כי אתמול ברך סעוד על ההתקדמות ביחסים בין ישראל לסעודיה וכתב בעמוד הטוויטר שלו: "בּוֹאֲכֶם לְשָׁלוֹם מַלְאֲכֵי הַשָּׁלוֹם! סוף של שבוע הכי מאושר בחיי שהחלום של השלום הופך ברוך השם למציאות, היינו כחולמים איך שראש הממשלה בנימין נתניהו מציג את חזון השלום האזורי יחד עם הנשיא ומיד לאחר מכן ההצהרה ההיסטורית של הנסיך שלנו יורש העצר הנסיך מוחמד בן סאלמן, אנחנו ברגעים היסטוריים מרגשים ומשמחים ויש עוד הפתעות טובות בדרך. הגיעו הימים טובים ! שַׁבַּת שָׁלוֹם".

Back to top button