חדשות הארץמבזקים

הסכם פורץ דרך לעובדי בית החולים "רעות" – יחול שינוי דרמטי במודל השכר

ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת בית החולים "רעות" חתמו כעת (חמישי) על הסכם קיבוצי מיוחד וחדשני לכ-150 עובדי המוסד, המעניק שירותים בתחום השיקום והגריאטריה.

בית החולים "רעות" תל אביב, שפועל למעלה מ-60 שנה, הינו הגדול מסוגו בישראל בתחומו. עובדיו מתמחים בין היתר בשיקום, בריפוי בעיסוק, בפיזיותרפיה, בתזונה ועוד.

ההסכם שיהיה בתוקף עד שנת 2027 ואשר הוביל איגוד עובדי מקצועות הבריאות, מייצר שינוי דרמטי במבנה השכר של העובדים, ויביא להעלאת שכר של אלפי שקלים בממוצע לעובד. פרט לכך, הוסכם על החלת מודל תמרוץ-תגמול לעובדים שעתיד אף הוא לשפר את השכר בפועל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הבשורה מגיעה בתום מו"מ ממושך עם עמותת רעות המפעילה את בית החולים הפרטי, ובכך מצטרפים עובדי המוסד הרפואי גם לקולגות במקצועות הבריאות בבית החולים הממשלתיים והציבוריים שייהנו משיפור בתנאי ההעסקה.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ברך: "זהו רגע חשוב ופורץ דרך. מדובר בעובדים שנותנים את הלב והנשמה למען בריאות המטופלים, ובזכות ההסכם הם זוכים גם לתגמול ראוי על עשייתם המבורכת. המודל החדש יזניק את שכרם וגם יוביל לשיפור השירות. ההסתדרות מפעילה מאמצים רבים לקידום סקטור הבריאות על כל ענפיו והיא תמשיך לתמוך גם בעובדי מקצועות הבריאות שעושים עבודת קודש יום-יום".

מנהלת בית החולים ד"ר אורית שטיין: "אחרי עבודה מאומצת ובשיתוף פעולה הגענו להסכם חשוב זה. השם הטוב של בית החולים רעות מגיע בזכות העובדים והמטפלים שלו. אני שמחה שהודות להסכם אפשר יהיה לתגמל את העובדים על עבודתם האיכותית".

יו"ר ועד העובדים נג'יד חדד: "עובדים מרוצים שמרגישים שרואים אותם ומתגמלים אותם, נותנים את השירות הטוב ביותר. אני מקווה שההסכם ישמר את ההון האנושי המעולה שלנו, ויביא דור חדש של עובדים שיצטרף אלינו".

את המו"מ להסכם הוביל יו"ר איגוד עובדי מקצועות הבריאות אלי גבאי, יחד עם עורכות הדין מירי מלכי ומאיה פרנקו מהלשכה המשפטית לאג"מ, סמנכ"ל כלכלה ומדיניות אדם בלומנברג, יו"ר ועד העובדים נג'יד חדד ונציגת איגוד מקצועות הבריאות גאיה יפה. מטעם "רעות": מנהלת בית החולים דוקטור אורית שטיין, מנכ"ל עמותת רעות עידו שריר וסמנכ"לית משאבי אנוש ורד טולדנו.

יו"ר איגוד מקצועות הבריאות אלי גבאי סיכם: "אני שמח שהבאנו את הבשורה על שיפור בתנאי ההעסקה והשכר גם לעובדי 'רעות'. אלה עובדים שנותנים מעצמם ללא די, ומגיעה להם כל התמיכה. תודה ליו"ר ההסתדרות, ולכל הצוות שניהל את המו"מ לטובת ההישג הזה לעובדים".

הסכם רעות
צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button