פוליטי / מדיני

"משתמשים בילדים אלה כבני ערובה" – 150 תלמידים מהנגב נותרו ללא כיתות

ח״כ יוסף עטאונה (חד״ש תע״ל) הפגין היום (רביעי), יחד עם תושבי ואדי נעם ועזאזמה, לאור המחסור בכיתות לימוד וגנים בנגב, מה שמשאיר 150 ילדים וילדות מהאזור ללא מסגרת חינוכית.

מודעה
יוסף עטאונה - יאסר חוג'יראת
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ח״כ עטאונה: ״זכותם של הילדים למסגרת חינוך נגישה היא זכות בסיסית במדינה, משרדי החינוך והפנים משתמשים בילדים אלה כבני ערובה בכדי ללחוץ על תושבי ואדי נעם ועזאזמה ולגרשם לאזור שקיב אלסלאם. אני קורא למשרד החינוך לפעול באופן מיידי על מנת למצוא פתרון לעוול אשר עוללו לאותם ילדים, מבלי לקשור סוגיה זו בסוגיות אחרות״.

מודעה
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
0 תגובות
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.
Back to top button