משפטי/פלילי
אירוע אלימות בתל אביב – בן 20 נדקר, מצבו בינוני
פצוע כבן 20 מאירוע אלימות שהתרחש לפני זמן קצר (רביעי) בפארק מנחם בגין ברחוב בירנית בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב במצב בינוני עם פציעות חודרות.
מודעה

חובש רפואת חירום במד"א אברהם מזרחי סיפר:
"הפצוע ישב על ספסל בפארק כשהוא בהכרה מלאה וסבל מפציעה חודרת בגופו הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים."
<צילום:דוברות מד''א>
מודעה
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.











