מבזקיםמשפטי/פלילי

סמים בשקיות "אבא פגום", תחמושת ואלפי ש"ח במזומן אותרו – חשודים נעצרו

בתקופה האחרונה, ביצעו בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים פעילות סמויה נגד סחר בסמים בירושלים. אתמול הפעילות עברה לשלב הגלוי כשבלשי המשטרה עצרו את אחד החשודים, בן 28 תושב ירושלים, באזור תלפיות, זאת לאחר שנצפה מבצע עסקאות סמים באזור. בחיפוש שערכו השוטרים ברכבו, נתפסו חומרים החשודים כסמים בתוך 14 שקיות חלוקה שעליהן הכיתוב "אבא פגום" וכסף מזומן בסך אלפי שקלים.

בהמשך לכך, בחיפוש שערכו הבלשים בביתו של החשוד, נתפס חומר רב החשוד כסם מסוג מריחואנה מחולק למנות במשקל של 3.5 ק"ג, 21 קופסאות של חמאת קנאביס, כסף מזומן בסך 7,500 ₪ ותחמושת לנשק חי – עשרות כדורים מסוג 5.56 מ"מ ו-7.62 מ"מ. בביתו של החשוד עצרו בלשי ימ"ר ירושלים בדירה שבה נמצאו הסמים גם את שותפו (תושב ירושלים בן 28).

על פי החשד עסקאות הסמים בוצעו במרחב הציבורי, זאת לאחר שהחשודים יצרו קשר עם "הקליינטים" בקבוצת טלגרם. החשודים שנעצרו נלקחו לחקירה בימ"ר ירושלים בחשד לסחר בסמים. היום יובאו שני החשודים להארכת מעצרם בבימ"ש השלום בירושלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנגע הסמים למען שלומו ובריאותו של הציבור, בדגש לסוחרי ומפיצי הסמים בניגוד לחוק."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button