מבזקיםמשפטי/פלילי

הושלמה חקירת ניסיון הרצח: בן 35 חשוד שדקר את קרוב משפחתו

חוקרי היחידה ללחימה בפשיעה מרחב ציון של מחוז ירושלים, השלימו בימים אלו את חקירתו של החשוד שנעצר בתום מצוד אחריו, בחשד שדקר אנושות את קרוב משפחתו זאת על רקע סכסוך משפחתי. לאחר שהוגשה הצהרת תובע, צפוי נגדו כתב אישום אשר יוגש בימים הקרובים.

בתאריך 8.8 התקבל דיווח בשעת לילה על אירוע אלימות קשה במהלכו נדקר הקורבן (25) על ידי קרוב משפחתו בשכונת שרפאת. כוחות משטרה רבים של תחנת מוריה ויס"מ מחוז ירושלים שהוזעקו למקום, החלו בבירור נסיבות המקרה ונפתחה חקירה במסגרתה נאספו ממצאים בזירה והחלו סריקות אחר המעורבים במקרה האלימות, תוך שמהמקום פונה הקורבן במצב אנוש תוך מאמצי החייאה, על ידי גורמי הרפואה.

כבר באותו הלילה, הוטלה חקירת המקרה על יל"פ מרחב ציון ובמסגרתה נעשו מאמצים לאתר את החשוד שנמלט מיד לאחר המקרה לשטחי יהודה ושומרון. לפני כשבוע החשוד נעצר והועבר לחקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירת המשטרה עלה כי כבר יום קודם למעשה, נתגלע ויכוח בין בני המשפחה. בהמשך לכך, בשעת ערב מאוחרת פגש החשוד (35) את הקורבן ובמקום התפתחה אלימות במהלכה דקר על פי החשד באמצעות חפץ חד את הקורבן בפלג גופו העליון ובכך גרם לפציעתו האנושה ואז נמלט. לאחר מעצרו, נחקר החשוד בגין עבירות של החזקת סכין, קשירת קשר לביצוע פשע וניסיון רצח.

מעצרו של החשוד שהובא בפני בית המשפט, הוארך לטובת מיצוי פעולות החקירה ביחידה ללחימה בפשיעה מרחב ציון עד לגיבוש תשתית ראייתית נגד החשוד במעשה. אמש הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע מטעם הפרקליטות ומעצרו הוארך ב-4 ימים נוספים, עד ליום חמישי הקרוב (21.9), אז צפוי שיוגש נגדו כתב האישום בגין מעשיו האלימים.

מפקד היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון, רפ"ק משה לויטן, ציין: "מדובר במקרה אלימות קשה מאוד בקרב בני משפחה על רקע סכסוך שכמעט והסתיים במותו של צעיר. במהלך החקירה לא חסכנו מאמצים ומיצוי כלל היכולות שברשותנו. לאחר שהשלמנו את כלל פעולות החקירה בעניינו של החשוד שנעצר, יוגש נגדו כתב האישום בגין מעשיו החמורים. משטרת ישראל תמשיך לפעול למיצוי הדין עם מעורבים באלימות החמורה, בכדי לשמור על שלום הציבור ובטחונו".

זירת אירוע רצח - כתמי דם - דקירה
צילום: דוברות המשטרה
זירת אירוע רצח - כתמי דם - דקירה
צילום: דוברות המשטרה
זירת אירוע רצח - כתמי דם - דקירה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button