חדשות הארץמבזקים

אחמד טיבי ליורוליג: פעלו נגד ההסכם בין מכבי תל אביב לאליצור שומרון

בעקבות הסכם שיתוף פעולה שנחתם לאחרונה בין קבוצת הכדורסל של אליצור שומרון שעלתה לליגה הלאומית והאלופה מכבי תל אביב פנה חבר הכנסת אחמד טיבי למוסדות הליגה האירופית והיורוליג בדרישה לפעול נגד מכבי תל אביב שחתמה על ההסכם.

חבר הכנסת אחמד טיבי כתב בפנייה שהעביר ליורוליג כי: "הסכם שיתוף הפעולה שנחתם בין מכבי תל אביב לקבוצה המתקראת 'אליצור שומרון' מבקש להפוך אותה בפועל לקבוצת הבת של מכבי תל אביב. כידוע, מדובר בקבוצה הפועלת מעבר לקו הירוק, בהתנחלויות הלא חוקיות על פי הדין הבינלאומי. התנחלויות המהוות בנוסף מכשול לשלום, וראויות לכל גינוי מקומי ובינלאומי אפשרי".

עוד הוסיף טיבי: "אנחנו לא ניתן להשתמש בכדורסל ובספורט בכלל ככלי להלבנת והכשרת הכיבוש הישראלי בשטחים. אני קורא ליורוליג לפעול בכל הצעדים העומדים לרשותו, בהתאם לעקרונות הבינלאומיים, ולנקוט בפעולות נגד שיתוף הפעולה הזה של מכבי תל אביב בנירמול הכיבוש".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הסכם שיתוף הפעולה נחתם בנוכחות: יושב ראש הקבוצה שמעון מזרחי, ראש מועצת שומרון יוסי דגן, מנכל מחלקת הנוער אלון בן זקן, יור מחלקת הנוער ליאור ארדיטי, שחקן העבר המיתולוגי של מכבי תל אביב דורון ג'מצ'י מנהלת מחלקת הספורט בשומרון מאיר ברכיה ואחרים.

במסגרת ההסכם מכבי תל אביב תעביר לאליצור שומרון שחקנים בעלי פוטנציאל ממחלקת הנוער שסיימו גיל נוער. בנוסף, המועדון יתמוך בקבוצה מהשומרון במעטפת מקצועית שכוללת את המאמן דרור כהן ואנשי צוות נוספים. בעונה הקרובה ישחקו בשומרון כמה בוגרי מחלקת הנוער של מכבי, בהם יובל לוין ועידו פליישר.

ראש המועצה האזוריות שומרון יוסי דגן אמר: "הציבור בישראל אוהב את השומרון אוהב את ההתיישבות. לא כמה אנשי שמאל קיצוני מטורללים, ובוודאי לא תומך הטרור ואויב הציונות אחמד טיבי, יהיו אלו שירתיעו אותנו מלהמשיך לפעול כדי לחזק את הספורט בשומרון – אליצור שומרון תגיע לליגת העל. השותפות שלנו עם מכבי תל אביב האלופה של המדינה, היא רבת שנים ואנחנו נמשיך לשתף פעולה איתם ולקדם את כל ענפי הספורט בישראל".

מכבי תל אביב - אליצור שומרון - הסכם
צילום: דוברות מוא"ז שומרון

Back to top button