צרכנות

הכירו לעומק – כלב בולדוג צרפתי

קרדיט לתמונה Freepik

בולדוג צרפתי הוא אחד מגזעי הכלבים האהובים והנפוצים ביותר בימינו. הרקע של הכלב אינו חד משמעי ואפילו מהווה מקור לויכוח בהרבה מאוד מקרים שכן, שמו אינו בהכרח מעיד על מוצאו, מאחר ואותו הכלב המקסים תועד לראשונה דווקא בבריטניה. במהלך המאה ה-19, פועלים אנגליים הביאו איתם את הבולדוג האנגלי שהיה דאז לחיית המחמד האהובה עליהם כאשר נסעו לעבוד בצרפת. במהלך שהותם בצרפת, אותם כלבי בולדוג אנגלי התרבו עם כלבים שיעודם היה להיות לוחמי שוורים מספרד – וכך לאורך השנים נוצר הגזע האהוב והמוכר לנו היום. אז מהם מאפייניו של הגזע בולדוג צרפתי, עבור אילו משפחות זהו כלב מומלץ ומה עוד עליכם לדעת? בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם לעומק כל מה שתצטרכו לדעת על כלב בולדוג צרפתי וכל היוצא בכך.

גזע חביב עם מראה ייחודי

כלב בולדוג צרפתי ידוע בזכות מראה ייחודי עם אוזניים מיוחדות אשר מזכירות צורה של עטלף. מההיבט האסתטי, ללא כל ספק מדובר על גזע יפה ובולט בצורה ראוותנית למדי בהשוואה לגזעים אחרים, אם כי חשוב מאוד לציין שזהו עניין של טעם – הרי היופי הוא בעיני המתבונן. אולם, לא רק היופי של הבולדוג הצרפתי הוא זה שהפך אותו לגזע כה פופולרי שכן, מדובר על גזע כלבים עם מגוון רחב מאוד של תכונות נהדרות אשר הופכות אותו לאחד מכלבי הלוויה הטובים ביותר הקיימים בימינו. למעשה, מדובר על כלב קטן אך עם גוף חזון ופרווה קצרה, כזו אשר הופכת אותו נוח מאוד לטיפול וטיפוח.

חכם ואדיב מאין כל שיעור

כל מאלף ומאמן כלבים מוביל יועיד כי ניתן לראות עד כמה כלבי בולדוג צרפתי הם כלבים אוהבים עוד החל משלבי האימון הראשונים. מדובר על כלבים אינטליגנטים מאוד וקלים לאילוף, אם כי חשוב מאוד לציין שמדובר על אחד מהגזעים שהכי נהנים ממשחקים, כך שהשיטה הטובה ביותר לאמן אותם היא לגרום לכל סשן להיראות כמו משחק ולעשות את התהליך כיפי ומהנה ככל הניתן. מדובר על כלב שאוהב להיות נאהב על ידי חבריו בני האדם ואוהב מגע, משחקים ו-"תשומי" לאורך כל שעות היום, כך שבמידה ואתם מחפשים אחר כלב שמירה שיהיה קשוח ויישאר כל הזמן בגינה או במרפסת שלכם – בולדוג צרפתי אינו הבחירה הנכונה עבורכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בני לוויה מצוינים

כלבי בולדוג צרפתי הם בני לוויה נהדרים אשר מגע אנושי גורם להם לאושר חסר גבולות. כאשר משלבים את המכלול של האינטליגנציה שלהם שהופכת אותם קלה לאילוף ואת האהבה העצומה שלהם לבני האדם – מקבלים בני לוויה נהדרים ונאמנים מאוד. בדרך כלל, כלבי בולדוג צרפתי מסתדרים נהדר עם כלבים אחרים ובעלי חיים אחרים וכן גם עם ילדים. אולם, חשוב להדגיש כי הם ידועים בנטיות טריטוריאליות ורכושניות מאוד לבעליהם, כך שחשוב מאוד לשמור על סוציאליזציה החל משלב הגורות.

Back to top button