חדשות הארץמבזקים

פסל בן גוריון הוצת בתל אביב, התפתחות משמעותית בחקירת המשטרה

פסל בדמותו של ראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון, הוצת הלילה (שבת) בחוף בוגרשוב בתל אביב.

הפסל שבו נראה ראש הממשלה עומד על הראש פונה מהמקום באמצעות טרקטור וראש העיר רון חולדאי הבטיח כי הוא יחודש בהקדם.

המקרה עצמו תועד על ידי מצלמות האבטחה ובמשטרה משוכנעים כי יש בידיהם את זהות החשוד בביצוע המעשה. ככל הנראה ההצתה אירעה לפנות בוקר בסביבות השעה 04:40. צוות כיבוי הוזעק למקום וכיבה את האש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"עצוב מאוד שבתחילת השנה החדשה מישהו החליט לפגוע באחד הפסלים הכי אהובים בעיר, פסלו של סמל תקומת ישראל – דוד בן גוריון." אמר ראש העיר תל אביב רון חולדאי והוסיף, "נחדש את הפסל בהקדם כדי שיעמוד מחדש במהירות האפשרית וישוב לשמח את תושבי ותושבות העיר, ובעיקר את הילדים."

בעקבות המקרה, בבית בן גוריון החליטו להגביר את האבטחה סביב ביתו הפרטי של ראש הממשלה ושר הביטחון הראשון בתל אביב ואמרו: "עצוב לראות את השיח המתגלגל בחברה הישראלית כלפי הסמלים והאבות המייסדים שהקימו את המדינה. כחלק ממגמה עצובה זו, עצוב במיוחד לראות את מעשה האלימות בחוף תל-אביב. פסל אפשר לשקם, חברה שמאבדת את הכבוד לעברה היא חברה שעתידה לוט בערפל ויהיה קשה מאוד לשקמה."

בתחנת המשטרה "לב תל אביב" אספו כאמור תיעוד ממצלמות האבטחה ונבדק חשד שמדובר באדם המעורער בנפשו או חסר בית שביצע את המעשה. לפי שעה לא ברור מה המניע וייתכן אף שנשלח על ידי אחר לבצע זאת. במשטרה עורכים סריקות לאיתורו והחקירה נמשכת.

Back to top button