חדשות חוץמבזקים

ראש השנה באומן: מתנדבי איחוד הצלה טיפלו במאות מקרי חרום

בסניף אומן של איחוד הצלה בסיוע צוותי איחוד הצלה מישראל וארה"ב מאבטחים בימים אלו את שלומם של חסידי ברסלב שהגיעו לעיר אומן שבאוקראינה מכל רחבי העולם לקיים את בקשת רבי נחמן מברסלב להגיע אליו לראש השנה. עד כה (יום שישי ערב ראש השנה) טופלו מעל שש מאות וחמישים מקרי חירום וסיוע רפואי שהתקבלו במוקד הבינלאומי של איחוד הצלה מהעיר אומן שבאוקראינה, לא נרשמו אירועים חריגים.

בכל מקרה חירום רפואי באומן וברחבי אוקראינה חייגו 063-800-1221 (מספר מקומי באוקראינה) ומוקד איחוד הצלה יזניק מיידית את הכוננים הקרובים ביותר למיקום האירוע. המוקד הבינלאומי של איחוד הצלה תוגבר משמעותית בימי ראש השנה וערוך לקבלת מקרים 24 שעות ביממה. המוקד פעיל גם בשבת ובחג על פי נהלי אגף ההלכה של איחוד הצלה.

אלי ביר נשיא איחוד הצלה מסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה באומן מאבטחים במשמרות סביב השעון את שלומם של הרבבות. אמבולנסים של איחוד הצלה פינו עד כה מעל מאה וחמישים איש שהיו זקוקים להמשך סיוע רפואי למרפאת אומן הממוקמת בכניסה למתחם בית הכנסת המרכזי של איחוד ברסלב באומן. שני חולים פונו לבית חולים באודסה באמבולנסים של איחוד הצלה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דוד סלח סגן מנהל אגף מבצעים של איחוד הצלה סיפר: "ברחובות ובמתחמים הסמוכים לציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל נתלו שלטי מספרים, בכדי לאפשר הגעה מהירה של כלל כוחות החירום למיקום המדויק בו אירע המקרה, תוך שיתוף פעולה עם עיריית אומן והמשטרה המקומית".

אהרון בן הרוש סגן ראש סניף איחוד הצלה באומן מעדכן: "אמבולנסים של איחוד הצלה ערוכים גם לשני ימי החג עם חובשים שיפעלו במשמרות סביב השעון לפינוי מי שנזקק למרפאת אומן, שם פועלים במשמרות סביב השעון רופאים ופרמדיקים שנותנים מענה מקצועי ומהיר לכל מקרה רפואי. במידת הצורך אמבולנסים של איחוד הצלה יפנו את מי שצריך לבתי חולים מקומיים".

אומן - איחוד הצלה - חרום
צילום: איחוד הצלה

Back to top button