מבזקיםמשפטי/פלילי

פרשיית סרטון ההתעללות בפתח תקווה: הצהרת תובע נגד ארבעת הקטינים

חוקרי המשטרה במחוז מרכז פענחו את פרשיית האלימות החמורה בה צילמו עצמם ארבעה קטינים מפתח תקווה כשהם תוקפים ומכים קטין אחר בגן ציבורי בפתח תקווה. היום (שישי) בתום חקירה יזומה ומואצת של המשטרה הוגשה הצהרת תובע נגד ארבעת הקטינים בגין תקיפה חמורה של קטין בגן ציבורי בעיר

חוקרי מחלק הנוער במשטרת פתח תקווה פתחו השבוע בהנחיית מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, בחקירה יזומה ומואצת עם היוודע דבר סרטון במהלכו נראו הקטינים תוקפים בצורה חמורה קטין אחר בגן ציבורי בעיר כאשר במקביל פורסם סרטון נוסף, בו נצפה קטין מאיים באקדח על קטין אחר ואחכ תוקף אותו באופן חמור.

חוקרי התחנה, בסיוע מערכי מודיעין של מחוז מרכז ומרחב שרון, הצליחו תוך מספר שעות לאתר ולעצור את החשודים במעורבות, ומעצרם הוארך בבית המשפט בהתאם לחומרת מעשיהם והחשד המיוחס להם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היום (שישי) כאמור הוגשה הצהרת תובע כנגד הקטינים תושבי פתח תקווה וראש העין ובימים הקרובים יוגשו נגדם וכנגד קטין נוסף השוהה במעצר בית גם כתבי אישום בגין חלקם בפרשייה החמורה.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון:שיבח את השוטרים שנטלו חלק בפיענוח החקריה ואמר: "בשונה מחקירה "קלאסית" המתחילה מהגשת תלונה עם פרטי קורבן, מקום ומועד אירוע ואף חשודים פוטנציאלים, כאן הצליחה היחידה החוקרת לחשוף במלאכת מחשבת את כל הפרטים עד למעצר המעורבים לשם מיצוי הדין עמם. המסר הוא חד וברור- לא נקבל אלימות וסיכון הציבור".

ניידת משטרה - מעצר
אילוסטרציה

Back to top button