מבזקיםפוליטי / מדיני

בליכוד זועמים: "לא נחזור וניתן למנסור עבאס את המפתחות"

הבוקר (חמישי) התראיין חבר הכנסת דני דנון מהליכוד לרדיו צפון, והוא התייחס למתיחות בקואליציה, על פגישת ראש הממשלה בניו יורק ועל סלילת הכביש בחווארה.

דנון פתח והתייחס למתיחות בין סייעת "אמר: "בין גביר לא יוביל את הממשלה, ואנחנו צריכים לקחת את המושכות. אני לא מרגש מהאיומים הללו לא נחזור וניתן למנסור עבאס את המפתחות. אין אלטרנטיבה לממשלת ימין. אני בא לשפר ולעושת טוב לעם ישראל. "

חבר הכנסת התייחס לאלימות הגואה במגזר הערבי: "אני חושב שאנחנו צריכים לעשות מעשה משמעותי במגזר הערבי. להפעיל את השב"כ. אני לא מסתכל היום ואומר 'בואו נספור עכשיו.' כל הרוג הוא הרוג, המגמה מפחידה מאוד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
חבר הכנסת דני דנון במליאה
צילום: דוברות הכנסת

בנוגע למתיחות סביב בניית כביש עוקף בחווארה אמר: "בחווארה בונים כביש עוקף, עד שהוא לא נפתח צריך לסגור את החנויות. זה לא האפרטהייד, כי אתה לא עוצר תנועה בכביש."

ולסיום התייחס חבר הכנסת דני דנון גם לביקורו של ראש הממשלה בניו יורק ולפגישה אפשרית עם הנשיא ביידן: "אני חושב שחוץ מהנאום" הפגישות הן חשובות מאוד. כמי שמארגן ביקורים של ארש הממשלה, הנאום הוא חלק הכי פחות משמעותי. אולי זה מה שרואים בארץ. אם לא תהיה פגישה, זה אירוע. עבר זמן ראש מאז שראש הממשלה נבחר, המסר עבר מצד האמריקנים, אני מאמין שתהיה פגישה במהלך שבוע הבא בניו יורק"

Back to top button