צרכנות

אקססוריז לעיצוב הבית – פריטי חובה לבית מעוצב

קרדיט תמונה ליז תורג'מן

בין אם אתם מרעננים את המראה של הבית לקראת החגים, עוברים דירה או משפצים את הבית, הלבשת הבית בעזרת פריטי עיצוב מקסימים היא חיונית, כדי לקבל אווירה מזמינה, מראה אסתטי ואמירה אישית. עם אקססוריז לעיצוב הבית – אפשר גם לעשות את זה בתקציב ידידותי לכל כיס.

איך בוחרים אקססוריז לעיצוב הבית?

אביזרי העיצוב הטובים ביותר הם אלה שגורמים לכם שמחה, שמתאימים לאישיות שלכם ועושים לכם תחושה נעימה כשאתם נכנסים הביתה. הם צריכים להיות מסוגננים ושימושיים, אך גם נוחים כמובן. הם צריכים למשוך את תשומת הלב ואת העיניים והם יכולים ליצור אווירה אלגנטית ואטרקטיבית לכם ולאורחים שלכם.

סוגים של אקססוריז לבית שאתם חייבים לעצמכם

מוצרי טקסטיל לבית

וילונות וכריות, מפות ומגבות, שמיכות ומצעים – כל אלה נותנים לבית תחושה חמימה ורכה, מזמינה ונעימה. אם הם איכותיים ויפים – הם גם יוצרים תחושה של מקום אלגנטי ומעוצב – כמעט כמו בית מלון יוקרתי. מגבות פנים ומגבות מטבח רקומות או עם דוגמה צבעונית, נותנות תחושה של ניקיון וצבע. כריות נוי מציעות נוחות לצד עיצוב מזמין ומושקע. מצעי כותנה לבנים עושים חשק לנוח אחרי יום ארוך וגם להזמין אורחים ללון אצלכם. טקסטיל איכותי פשוט עושה את הבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שטיחים ושטיחונים

שטיחים קטנים וגדולים מוסיפים צבע לחלל, עוזרים ליצור חלוקה אלגנטית בתוך חדר גדול וגם לשמור על הניקיון ועל הבטיחות במקומות כמו המטבח וחדר הרחצה – מפני החלקה.הם יכולים להוסיף עומק ומרקם ולשנות את האווירה בבית.

ריהוט משלים

שולחנות קפה מסוגננים, כוורת מדפים דקורטיבית וכורסאות נוחות הופכות את הסלון למקום שלא רק נעים להיות בו, אלא גם יוצר כרטיס ביקור מרשים לבית. עם ריהוט משלים מדויק לסגנון שלכם – אתם הופכים כל חלל למרשים, נעים וגם דקורטיבי יותר.

תמונות קיר מעוצבות

קיר גדול וריק הוא כמו בד קנבס שרק מחכה לעיצוב שאתם תבחרו. תוכלו לתלות עליו תמונה גדולה ומרשימה, שנותנת אווירה מיוחדת, מוסיפה צבע ונותנת לכם הרגשה טובה כשאתם מתבוננים בה. בחרו פריט שיוצר רגשות חיוביים, עם צבעים נעימים לעין, שמתאימים לשאר הפריטים בחדר.

שולחן ואירוח

פינת האוכל שלכם היא אחד המקומות החשובים ביותר בבית, שבה אתם מארחים משפחה וחברים לחגים ואירועים מיוחדים. שם אתם גם חוגגים בהרכב מצומצם לעיתים קרובות ויושבים לאכול ביחד. לכן רצוי לבחור מפות שולחן לבנות ויפות, מפות ומפיות צבעוניות ליום יום. לשבת וחג תוכלו להציב על השולחן היפה שלכם פמוטים מעוצבים, כיסוי חלה וכוס קידוש מהודרת.

קרדיט תמונה ליז תורג'מן

אחסון וארגון

מגוון רחב של פריטים מיועד לארגון ואחסון ברחבי הבית. לא תמיד רואים אותם במקום בולט, אבל קופסאות אחסון, ארגוניות אקריל למקרר, צנצנות למטבח ועוד – כל אלה יוצרים סדר בעיניים ובהרגשה שלכם, ביום יום שלכם בבית. כשאתם פותחים את המקרר – אתם פוגשים שם סדר מופתי, עם קופסאות אחסון שקופות. המטבח שלכם נראה כמו בז'ורנל, עם צנצנות זכוכית מדוגמות על המדפים ואפילו פח אשפה חשמלי דקורטיבי ששומר על תחושת ניקיון.

חדר הרחצה

עולם האמבט הוא תחום רחב וחשוב, שבו כדאי להשקיע כדי שיהיה לכם נעים לשמור על שגרת טיפוח וגם כדי לאפשר לאורחים שלכם ליהנות מסביבה אסתטית. את זה אפשר ליצור בקלות עם סטים מותאמים ויפים של פריטים חיוניים לכל חדר רחצה – פח אשפה, מברשת לניקוי אסלה, סבוניה, דיספנסר לסבון ועוד. סל כביסה וארגונית מבמבוק מאפשרים לכם ליצור אווירה מזמינה ויוקרתית, תוך שהם נותנים לכם פתרון פונקציונלי לאחסון וארגון של החדר.

ביטוי אישי עם אקססוריז לבית

הבית שלכם הוא המקום להגשים בו את עצמכם – הוסיפו מראות מעוצבות, אגרטלים וצמחי נוי, אפילו ספרים דקורטיביים המיועדים לאחסון. כל אלה יוצרים אווירה ומאפשרים לכם לבטא את הסגנון האישי שלכם בצורה צבעונית, עשירה ומלאת חיים.

בואו לעצב את הבית עם אקססוריז איכותיים מבית הכל כלול אונליין – היכנסו לקטלוג או לסניף הקרוב לביתכם!

Back to top button