חדשות הארץמבזקים

ארוע השריפה בערד ומותו של אברהם ברוך ז"ל – אלו ממצאי תחקיר כב"א

מאז האירוע בערד שהסתיים במותו של אברהם ברוך ז"ל נערך בשרותי כבאות והצלה במחוז דרום תחקיר מבצעי מעמיק הכולל שיחזור האירוע, בדיקת איכוני הרכבים, סריקת ותמלול מערכות הקשר, ניתוח סרטוני וידאו ברשתות החברתיות ועדויות הלוחמים וכוח העזר באירוע.

מהממצאים ניתן לקבוע בוודאות ובהתבסס על איכון לווייני של הרכב כי זמן הגעת הכוח הראשון לזירה עומד על 04:25 דקות, זמן החילוץ שהוערך בתחקיר הראשוני היה כ- 7 דקות מרגע ההגעה נגזר מעדויות הלוחמים, תיעוד חומרים ויזואליים ושיחזור ראשוני של פעולות החילוץ בזירה.
ממצאים חדשים שנבדקו ביממה האחרונה ונסמכים על חתימה דיגיטלית של מכשירי הקשר עולה כי הדיווח הראשוני על חילוץ הלכוד למרחב מוגן להמשך טיפול רפואי נעשה בשעה 08:24:40 בבוקר , כ-11:40 מרגע ההגעה לזירה.

יודגש כי בתחקיר עלו עדויות נוספות שנבדקות בשלב זה המצביעות על חילוץ מהיר יותר הנע בין 7 דקות ל- 11:40 לכל המאוחר בו התמודדו שני לוחמי האש עם שריפה מפותחת בעוצמה גבוהה תוך שהם נדרשים לפרוס קווי מים עד לקומה הרביעית ,לחדור לדירה הבוערת,לחלץ את הלכוד, ולסרוק אחר לכודים נוספים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התחקיר בפיקודו של מפקד המחוז טפסר איציק עוז ימשך בימים הקרובים עד הגעה לחקר האמת וככל שיהיו פרטים נוספים הם יפורסמו. שרותי כבאות והצלה משתתפים בצערה של משפחת ברוך ושולחים תנחומים לבני המשפחה.

שריפה בדירה - ערד
צילום: איחוד הצלה סניף ערד

Back to top button