מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן מזהיר: "החוק יוביל לריסוק החברה וערכי הציונות עליהם יוסדה המדינה"

הוועדה לביקורת המדינה בכנסת התכנסה הבוקר (רביעי) לדיון ביוזמת יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, במטרה לבחון את ההשלכות של קידום חוק ההשתמטות עם החזרה למושב החורף.

מדברי ח״כ ליברמן: ״בדיון נוכחנו לגלות כי ממשלת ישראל ממשיכה לדהור לעבר התהום. חוק ההשתמטות שמובילה הממשלה הכושלת ביותר בתולדות ישראל, מקודם ללא עשיית שום עבודת מטה וללא שום דיון רציני ומעמיק על המשמעויות וההשלכות של חקיקה מן הסוג הזה."

"נציגי הממשלה לא הציגו בדיון שום נתונים, שום מסקנות ושום הערכות בנוגע להשלכות של קידום חוק זה על שיעור הגיוס לצה״ל, על שיעור ההתנדבות ליחידות מובחרות ועל הלכידות של החברה הישראלית. מה שברור, זה שהחוק ישקף הלכה למעשה את חזונו של גפני לחלוקת העם לשניים, לאלו שישלכו לצבא ולאלו שילכו לישיבות." הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר: "אני קורא לחברי בסיעת הליכוד להתנהל בסוגיית חוק הגיוס, בהתאם לאינטרס הלאומי של מדינת ישראל, בהתאם להשקפתו של ראש בית״ר זאב ז׳בוטינסקי ובהתאם למצפונם ולא בהתאם לאינטרסים הסקטוריאלים של העסקנים החרדים."

לסיום, אמר: "קידום חוק ההשתמטות יהווה דה פקטו צעד נוסף בדרך להפיכת מדינת ישראל למדינה הלכה, ויוביל לריסוק החברה הישראלית וערכי הציונות עליהם יוסדה המדינה.״

אביגדור ליברמן
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'

Back to top button