חדשות הארץמבזקים

"חזרנו לחומש ונחזור הביתה לשאר יישובי צפון השומרון"

זרם המבקרים בישיבת חומש הולך וגובר. השבוע ביקרו בישיבה חברי הכנסת משה סלומון, אריאל קלנר ומיכל וולדיגר. חברי הכנסת התרשמו מבניין הקבע של הישיבה וחיזקו את תלמידי הישיבה על אחיזתם בחומש.

סגנית שר האוצר, ח"כ וולדיגר בירכה תלמידי הישיבה ואמרה: "אני שמחה לראות בעיניים את פריחתה של ישיבת חומש. בעז"ה הישיבה תגדל בתורה ובתלמידי חכמים המוסרים את נפשם על ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל".

ח"כ משה סלומון אמר: "להגיע לפה ולראות את תלמידי הישיבה שלמדו באוהל ועברו לבית מדרש רחב ומכובד זה נפלא ומרומם. אנחנו מחויבים לכך שחומש תוקם מחדש במהרה. תמשיכו לגדול בתורה מתוך מסירות נפש. המקום הזה יגדל יפרח ויתעצם מאוד מאוד" .

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ישיבת חומש

ח"כ קלנר אמר: "כוח ההתמדה הוא הכוח של עם ישראל שניצח תמיד, שלעג לכל מספידיו לאורך ההיסטוריה, החזיר אותנו לארצנו ומכוחו אנחנו פועלים. אתם תלמידי הישיבה מוכחים זאת במעשיכם ואנחנו לשירותכם. המקום הזה ייבנה יחד עם כל ארץ ישראל".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר: "אנחנו נמשיך לפעול כדי לבנות את חומש שא-נור גנים וכדים, תלמידי ישיבת חומש הגיבורים הם חוד החנית של המאבק על חומש ומשם לכל ישובי צפון השומרון, חזרנו לחומש ונחזור הביתה לשאר ישובי צפון השומרון".

שמואל וונדי, מנכ"ל ישיבת חומש מסר: "המקום הזה מתקיים בזכות עקשנות התלמידים לאורך כל הדרך להמשיך ולאחוז באדמת חומש ומכוחם תיבנה חומש ושאר יישובי צפון השומרון במהרה. תודה לנציגי הציבור שלנו בכנסת שהם שליחים נאמנים שלנו ושל ארץ ישראל".

צילום: ישיבת חומש

Back to top button