בריאותמבזקים

חדווה ליוותה את בעלה למיון, הסניטר זיהה את מצוקתה והציל אותה

חדווה שטיינר כל כך חיכתה לפגוש את מחמוד חמדאן ג'רבאן, סניטר במרכז רפואי מאיר בכפר סבא, כדי להגיד לו תודה מכל הלב – כי הלב שלה ניצל גם הודות ללב הענק שלו.

חדווה ליוותה ביום שישי האחרון את בעלה בנימין למיון במאיר, שם הוחלט לאשפזו. מחמוד, סניטר בבית החולים, נקרא לקחת את בנימין למחלקה פנימית א' אך בדרך הוא שם לב שחדווה מתחילה להתנשם ולהזיע וכי היא מחזיקה את ידה על ליבה. הוא מיד הבין כי ייתכן ומשהו קורה לליבה, החזיק את ידיה כדי לסייע לה, וחש כי הן קרות מאוד, מה שהגביר מאוד את הדאגה שלו למצבה.

מחמוד לקח את בנימין למחלקה ומיד אח"כ לקח את חדווה בדחיפות למיון, לא עזב אותה ולו לרגע ודאג לקבלה מהירה שלה. ואכן, במיון חדווה נבדקה באופן מיידי ושם גילו כי היא עוברת התקף לב. היא הועברה לצנתור באופן בהול ולאחריו אושפזה ביחידת טיפול נמרץ לב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאז התאוששה, חדווה ביקשה לראות את מחמוד. אתמול, הוא הגיע לבקר אותה ביחידה, וכל הצוות התרגש יחד איתם. "לא הפסקתי לדבר עלייך" חדווה שיתפה. "אני רק יכולה להגיד לך שאתה הצלת את החיים שלי. היית האיש הנכון במקום הנכון ועשית את המעשה הנכון. אתה פעלת מכל הלב, ואין לי מספיק מילים להודות לך".

המפגש עם חדווה אתמול והמילים שאמרה ריגשו את מחמוד מאוד ואת כל מי שהגיע למפגש המיוחד: "מאוד התרגשתי לדעת שאני שותף בהצלת חיים", הוא סיכם.

צילום: דוברות מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית

Back to top button