חדשות הארץמבזקים

בזוי: שליח אוכל תועד תולש מזוזה מפתח בניין ומשליך לפח

השבוע נעלמה מזוזה מכניסה ראשית של בניין בחריש, לאחר בדיקה במצלמות האבטחה התגלה שליח ערבי אשר היה בדרכו להביא ארוחה ממקדונלדס לסועדים בביתם, מבחין במזוזה, תולש אותה ומשליך לפח. הדיירים אשר צפו במחזה הזדעזעו ופנו לארגון 'בצלמו' והארגון, באמצעות עו"ד מיכאל ליטווק, הזדרז להגיש תלונה למשטרה עם התיעוד שאינו מותיר מקום לספק.

עו"ד מיכאל ליטווק, יועמ"ש בצלמו, מסר: "מדובר בפגיעה חמורה ברגשות דת ובקודשי ישראל. התיעוד הברור מזעזע ופוגע בכל מי שנפש יהודי בקרבו. חוסר המשילות והיעדר הביטחון האישי בולטים שוב נוכח חומרת הדברים הנעשים באופן גלוי לעיני המצלמות. אני מצפה ממשטרת ישראל לאתר את החשוד, לעצור אותו ולמצות עימו את הדין".

שי גליק, מנכ"ל בצלמו מסר: "באירוע חמור שלא ניתן לעבור עליו בשתיקה. נמשיך לעקוב אחר המקרה ונדאג לזיהוי החשוד ולהבאתו לדין. אני קורא לחברת המשלוחים ולחברת מקדולנס למסור את פרטי החשוד למשטרה ולפטרו בהקדם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממקדונלד׳ס נמסר בתגובה: "אנו מבהירים כי השליח אינו שליח של מקדונלד'ס ואינו מועסק על ידנו, אלא על ידי חברה חיצונית. ברור כי מהרגע שנתקלנו בסרטון – שליח זה לא יעבוד /יעבור דרכנו יותר. מיותר כמובן לציין שאנו מגנים התנהלות / התנהגות זו ואנו נוקטים באפס סובלנות למקרה. יחד עם הרב רווח, הרב של מקדונלד'ס, נקבע בהקדם האפשרי מזוזה חדשה במקום שבו היא נתלשה."

צילום: ארגון בצלמו

Back to top button