חדשות הארץמבזקים

דריסת מפגינים באיילון: בת 25 נפצעה | צפו בתיעוד

מפגינים נגד המהפכה המשפטית החלו לחסום את כביש איילון סמוך למחלף ההלכה לאחר ההפגנה המרכזית הערב (מוצ"ש) בקפלן.

עימות בין המפגינים למספר אנשים שיצאו ממכוניתם שעמדו בכביש החסום התגלע כשלפתע אחת המכונית האיצה לתוך המפגינים ודרסה את חלקם

המפגינים דיווחו כי אחת המפגינות, צעירה כבת 25, נפצעה ונזקקה לפינוי. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לכביש 20 סמוך למחלף ההלכה לדרום, העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים איכילוב, במצב קל עם חבלה קלה ברגל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנהג שפגע במפגינים נעצר על ידי השוטרים וכעת מטופל על ידי בוחני התנועה של מחוז תל אביב לבדיקת נסיבות האירוע. במקום נפצעו קל חמישה מפגינים אשר חסמו את כביש איילון.

ארגון המחאה "כוח קפלן" הגיב לאירוע הדריסה באיילון: "ההסתה של נתניהו מחלחלת ומביאה לנפגעים. מכונת הרעל שלו עובדת על טורבו בשעות האחרונות ומביאה לאירוע דריסה. הדם על ידיו של נתניהו".

לשכת ראש הממשלה בתגובה לאירוע הדריסה באיילון: "ראש הממשלה מגנה בחריפות כל צורה של אלימות, קורא לכולם לפעול באיפוק ולשמור על החוק".

יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ מרב מיכאלי: "הנהג המנוול שביצע את פיגוע הדריסה נגד המפגינים באיילון לא פעל בחלל ריק. מאחוריו עומדים פוליטיקאים מסיתים מהקואליציה שהתירו את דמם של המפגינות והמפגינים. הם אחראים לדריסה לא פחות מהדורס."

מפגינים חוסמים את איילון - לילה
צילום: גלעד פירסט
דריסת מפגינים - איילון - לילה
שימוש על פי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים
איילון סמוך להלכה - חסימת מפגינים - לילה
ללא קרדיט

שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button