צרכנות

גינה במרפסת החלומות: טרנד מרפסות צמחוניות מטריף את המאיון העליון

דיירי מגדלי היוקרה מטפחים את דירות הפנטהאוז ומתגאים במרפסת שנראית כמו גינה מושלמת וייחודית. חברת "נובט" חתומה על הפרוייקטים הללו מאפס ועד מאה

בשנים האחרונות יש יותר עשירים בישראל. אלפי ישראלים מתגוררים בדירות יוקרתיות במגדלים מפנקים ולחלקם יש פנטהאוז שמשקיף על נוף עוצר נשימה.

כאשר אנו מתארחים באחת הדירות, אפשר להבין שטרנד מרפסות צמחוניות ועשירות תופס תאוצה.

חברת "נובט" היא שעומדת מאחורי התכנון האמנותי ומאפשרת לישראלים רבים לארח משפחות וחברים בחוץ, על המרפסת, שנראית כמו גינה מושלמת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משיחות שקיימנו עם דיירי מגדלי היוקרה עולה כי הקמת גינה במרפסת אינה מסובכת ומורכבת כבעבר.

מספר דייר בפנטהאוז בתל אביב: "ראיתי את הגינה שתכננה חברת "נובט" עבור חבר במרפסת. עד היום נרתעתי מפני לכלוך ותהליך עבודה ארוך אצלי בבית.

כאשר שמעתי שהם מבצעים את המלאכה באחריות, קבלתי את השקט הנפשי והזמנתי אותם. התוצאות יוצאות מגדר הרגיל. התקבלה גינה מרהיבה שתשרת אותי למשך שנים רבות ובמינימום צורך להשקיע באחזקה. אפילו גנן קבוע לא צריך".

חברת "נובט" מבצעת תכנון אדריכלי ותכנון צמחיה מוקפד. העבודה כולה מתבצעת במשתלת החברה ואתם תקבלו את מרפסת החלומות תוך שעות ספורות בלבד.

החברה אחראית ליצירת חוויות גינות המרפסות והפנטהאוזים הבולטות בישראל עם מוניטין והובלה בתחום כבר 25 שנים. היא חתומה על מאות פרוייקטים יחודיים ובלעדיים, חלקם מתבצעים בעזרת מנופים וטכנולוגיות חדשניות שמאפשרות להניף עצים לקומה 28 לעיניהם של השכנים ההמומים.

"נובט" מחזיקה במשתלת בוטיק אדירה, עשרות דונמים של עצי נוי, פרי וצמחייה במושב רשפון. כל הצמחים והעצים מגודלים אך ורק לשימוש החברה ואינם נמכרים לגומרים חיצוניים. שיטת הגידול מותאמת בדיוק ליכולת הלקוח להמשיך ולגדל את הצמחים והעצים בתוך אדניות החברה שהן פטנט עולמי.

כל האדניות בנויות ממתכת מעוצבת ונושאות חותם איכות של "נובט". הן מיוצרות באופן ידני, אישי ומוקפד במפעל הישראלי.

באדניות של "נובט" מתוכננת דופן צרה והטכנולוגיה המרשימה לא מגבילה שתילת עצים וצמחים מכל סוג וגודל. גם המשקל קל יחסית למוצרים אחרים בשוק. עובדות אלו ותהליך הפיתוח הבלעדי, זיכו את "נובט" בהכרה בינלאומית. תכנית העבודה של "נובט" כוללת מערכת ניקוז קבועה שמונעת נזילות באופן הרמטי ואיטום חכם שמאפשר לחברה לספק אחריות ארוכת שנים.

העצים והצמחים אשר צומחים במשתלה, מתוכננים כדי ליצור התאמה מושלמת לשתילה באדניות ומעוצבים באופן פרטני. זה קורה לאחר תהליך גידול ממושך בן שנים. כל צמח מותאם לנוף הרצוי ולאופי שהדירה והמרפסת משדרות.

לאחר שלב תכנון הנוף ובחירת הצמחייה, כל האדניות נשתלות במשתלה של "נובט" תוך שילוב תערובת וחומרי שתילה בפיתוח ייחודי. תהליך הביצוע בפועל בבית הלקוחות מסתיים תוך שעות בודדות תודות למכשירי עזר ומנופים ייחודיים, ללא מטרד ולכלוך.

החברה זכתה בחותם האמינות והיציבות הפיננסית של "דן אנד ברדסטריט" בשל רזומה מרשים ומלא בפרויקטים מורכבים ומיוחדים. רבים מהפרויקטים נמצאים במרפסות במגדלי היוקרה בישראל ובפנטהאוזים יוקרתיים.

ב"נובט" עושים הכול במשתלה, מאפס עד מאה.

המייסד, שרון עבודי, מתכנן נוף מוביל כבר 30 שנים. הוא חתום אישית על גינות יקרות, גדולות ומפוארות ברחבי ישראל. בתכנון שלו, עבודי מתייחס לכל פרט בתוך ומחוץ לדירה. לדבריו, רק כך ניתן לייצר את החוויה וההרמוניה הייחודיים. מדובר במקצוען וותיק שנותן פתרון לכל שאלה ודילמה של הלקוחות.

גינות המרפסות והפנטהאוזים של "נובט" מתוכננות באופן מושלם ולא מצריכות שימוש קבוע בגנן. הלקוחות נדרשים למינימום עבודת תחזוקה.

בדרך כלל לקוחות החברה מחזיקים במרפסות או בפנטהאוזים בני עשרות עד מאות מטרים. אלה שביצעו תכנון דירה מושלם יגלו שהמרפסת של "נובט" תגנוב את ההצגה משאר חלקי הבית או הדירה.

צוות המתכננים של "נובט" מבצע את כל התהליך ולא נזקק לליווי של גורם נוסף. מסקירת כמה מעבודות החברה עולה כי הפנטהאוז נראה כגינת פאר ללא סוף. בחברה מסבירים: "אנו לא מסתכלים רק על מוצרי הקצה שהלקוח רוכש – אדנית, או עץ ספציפי. התוכנית שלנו היא ליצור חוויה מושלמת, גינה מושלמת במרפסת מאפס למאה. זה חשוב לנו לבצע את כל התהליך אצלנו במשתלה, במקום אחד, וכך נספק אחריות לשנים ארוכות. חווית גינות הפנטהאוזים והמרפסות של "נובט" מתחילה בפגישה הראשונה עם הלקוח".

חברת "נובט" – www.novet.co.il

צילום: עמרי אבוחצרא

Back to top button