חדשות הארץמבזקים

נתניהו: "ישראל ונאט"ו משתפות פעולה בהסרת הסכנות וניצול ההזדמנויות״

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם סגן מזכ״ל נאט״ו מירצ'ה ג'ואנה: ישראל ונאט"ו משתפות פעולה בשתי החזיתות – בהסרת הסכנות וניצול ההזדמנויות״.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ה׳), 7 בספטמבר 2023, כ״א באלול תשפ״ג, עם סגן מזכ״ל נאט״ו מירצ'ה ג'ואנה, בלשכת רה״מ בירושלים. ראש הממשלה נתניהו: ״אני שמח לראות את ידידי הוותיק, סגן מזכ"ל נאט"ו. יש לנו יחסים מצוינים עם נאט"ו ושיתוף פעולה מצוין, ואני מצפה להרחיב אותו אף יותר. יש לנו הזדמנויות נהדרות לשלום באזור שלנו, אך אנחנו גם ניצבים בפני אתגרים גדולים, בעיקר מאיראן וכמובן שגם מאזורים אחרים. ישראל ונאט"ו משתפות פעולה בשתי החזיתות – בהסרת הסכנות וניצול ההזדמנויות״.

סגן מזכ״ל נאט״ו ג'ואנה: ״ראש הממשלה היקר, תודה על קבלת הפנים לי ולמשלחת שלי. אני כאן כדי לציין התחלה חדשה בשיתוף פעולה איתן בין נאט"ו למדינת ישראל. אנחנו שותפים להרבה מהדאגות של ישראל; אנחנו רואים משטרים אוטוריטריים כמו איראן, צפון קוריאה ורוסיה מציבים אתגרים לביטחון הן באירופה והן במזרח התיכון. אני כאן כדי לחדש את העניין שלנו להתבסס על התחכום הטכנולוגי יוצא הדופן של האומה הגדולה שלך. אני מוביל את נושא החדשנות בנאט"ו ודרך השותפות החדשה שאנחנו עומדים להשיק בשבועות הקרובים, אני יודע שאנחנו נביא את השותפות בינינו לשלב הבא. זאת זכות עבורי להיות בישראל, מדינה שאנחנו מעריכים, מוקירים ומקווים לעבוד יחד איתה באופן הדוק אף יותר״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בפגישה השתתפו ר׳ הסגל, ר׳ המל״ל, המזכ״ץ, ר׳ מערך ההסברה ושגריר ישראל בא״א ולנאט״ו.

וידאו: רועי אברהם. סאונד: בן פרץ. לע"מ
בנימין נתניהו עם סגן מזכל נאטו
קרדיט: סטילס: גרשום / לע״מ

Back to top button