חדשות הארץמבזקים

פצוע אנוש בשריפה שפרצה בדירה בערד

גבר כבן 30 נפצע לפני זמן קצר (חמישי) בשריפה שפרצה בדירה בבניין מגורים, בקומה 4 ברחוב הערבה בערד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, במצב אנוש עם כוויות בדרגה ג' תוך פעולות החייאה.

חובשי רפואת חירום במד"א שמחה ציטרינבוים וישראל זיברט סיפרו: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו במקום, הם הוציאו אלינו גבר כבן 30 עם כוויות קשות בגופו. מיד ביצענו בו בדיקות רפואיות הוא היה ללא דופק וללא נשימה, העלנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה מתקדמות וממשכות."

מכב"ה נמסר: "צוותי כיבוי והצלה מתחנות דימונה וערד שהגיעו למקום זיהו שריפה עם לכוד בקומה הרביעית ועשן שחודר לדירות נוספות. הצוותים החלו בחלוקה לגזרות כאשר צוות מבצע חדירה לדירה בכדי לאתר את הלכוד ולחלצו ובמקביל צוותים נוספים מבצעים כיבוי של השריפה וסריקה של הדירות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד האירוע להב משנה יהושוע ימין סיפר: "מדובר באירוע מורכב של שריפה ועשן שחדר לדירות נוספות בבניין וסיכן את כלל הדיירים. במקביל לפעולות החילוץ של הלכוד נאלצנו לפרוץ דירות נוספות ולבצע סריקות, כיבוי השריפה ושחרור עשן בדירות ובבניין. בשלב זה השגנו שליטה על האירוע ואנו מבצעים זיכוי של הדירות ואוורור של הבנייו מהעשן".

חוקר שריפות מכבאות והצלה תחנת דימונה החל בחקירת האירוע. מפקד מחוז דרום טפסר איציק עוז בדרכו למקום.

צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז דרום
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז דרום
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז דרום

Back to top button