מבזקיםצבא וביטחון

פיגוע הדקירה בשער יפו: המחבל בן ה 17 ירד מהאוטובוס והחל לדקור

מחקירת המשטרה אודות פיגוע הדקירה בטיילת שער יפו בירושלים היום (רביעי) בשעות הצהריים עלו הממצאים הבאים, בשעה 15:20, המחבל בן 17 תושב מזרח ירושלים, ירד מאוטובוס סמוך לטיילת שער יפו, עלה במדרגות המקשרות אל הטיילת, כשהוא חמוש בסכין קצבים גדולה והחל לדקור עוברי אורח.

כתוצאה מפיגוע הדקירה אדם אחד בן 56 נפצע באורח קשה עם פגיעות חודרות ושניים נוספים נפצעו באורח קל. כל שלושת הפצועים טופלו בשטח על ידי פראמדיקים של מד"א וצוותי רפואה נוספים ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה בהר הצופים

מאבטחים אזרחיים ושוטרים ממרחב דוד של מחוז ירושלים הצליחו לנטרל את המחבל בתוך זמן קצר ועצרו אותו בסמוך לזירת הפיגוע לאחר שהשליך את הסכין. הוא נאזק והועבר לחקירה במשטרה. כמו כן, הסכין הגדולה באמצעותה ביצע המחבל את הפיגוע נתפסה על ידי המשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב שהגיעו למקום בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, סגרו את זירת הפיגוע, ביצעו סריקות באזור והחלו באיסוף ממצאים. מפכ״ל המשטרה יעקב שבתאי הגיע לזירת הפיגוע דקות בודדות לאחר הפיגוע, וסייע לחובש בטיפול בפצוע.בתום הערכת מצב שקיים מפקד מחוז ירושלים בזירת הפיגוע בהשתתפות המפקדים, הוטלה חקירת הפיגוע על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

פיגוע - דקירה - שער יפו
צילום: משטרת ישראל
פיגוע - דקירה - שער יפו
צילום: משטרת ישראל
פיגוע - דקירה - שער יפו
צילום: משטרת ישראל

Back to top button