חדשות הארץמבזקים

פלישות לקרקעות בנגב פונו בסיוע טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית

רשות מקרקעי ישראל בסיוע כוחות משטרה פעלה היום (רביעי) לפינוי פלישות לא חוקיות לקרקעות מדינה בנגב. מפקחי רשות מקרקעי ישראל, בליווי שוטרי משטרת ישראל, מיחידת מתפ"א ויחידת יואב פעלו במבצע פינוי מרוכז במסגרתו פונו ונהרסו מבנים בלתי חוקיים, שחלקם שימשו למגורים באזור באר שבע, יער להב, ירוחם ואבו קריאנת שבנגב.

הפלישות אותרו באמצעות מערכת טכנולוגית חדשה המבוססת על בינה מלאכותית לאיתור פלישות חדשות לקרקעות המדינה באמצעות צילומי רחפן ולווין. המפקחים הגיעו בליווי המשטרה ועם ציוד מכני והנדסי לביצוע הפינויים ופינו את המבנים שהוקמו בניגוד לחוק והרסו אותם, הפלישות פונו והקרקעות הושבו לקדמותן.

חלק מההריסות שבוצעו הבוקר הן בהמשך ישיר ל"מבצע נץ הדרום" שקיימה רשות מקרקעי ישראל במסגרתו הוצאו מאות צווי הריסה ופינוי במטרה להשיב את הקרקע לציבור. שירה תם מנהלת חטיבת השמירה על הקרקע אמרה: "רשות מקרקעי ישראל תמשיך לשמור על קרקעות המדינה ולמנוע פלישות והסגות גבול. השכלול הטכנולוגי מאפשר זיהוי מהיר ורחב של פלישות בכל רחבי הארץ ונמשיך לפעול על מנת לפנות את הפולשים ולהחזיר למדינה ולציבור את הקרקעות השייכות לו שהוחזקו בפלישות ללא כל זכות שבדין"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
פלישה - קרקעות - פינוי - נגב
צילום: דוברות רמ"י
פלישה - קרקעות - פינוי - נגב
צילום: דוברות רמ"י
פלישה - קרקעות - פינוי - נגב
צילום: דוברות רמ"י
פלישה - קרקעות - פינוי - נגב
צילום: דוברות רמ"י

Back to top button