מבזקיםמשפטי/פלילי

צפו במארב המשטרתי למיידי אבנים מגשר בית חנינא שנתפסו על חם

כך נעצרו "בשעת מעשה" שני מפרי סדר לאחר שיידו אבנים לעבר רכבים מגשר בית חנינא בירושלים. במקרה אחר, הסתיימה חקירתו של חשוד שיידה אבנים בשכונת אבו טור וצפוי נגדו בימים הקרובים כתב האישום.

במסגרת המאבק המתמשך של שוטרי מחוז ירושלים נגד מפרי סדר אלימים, בהם מיידי אבנים, מתבצעת כל העת פעילות יזומה, גלויה וסמויה לאיתורם ולמעצרם של חשודים בעבירות אלו. כך היה גם בימים האחרונים בשכונת בית חנינא. בפעילות משולבת של תצפיתני מרכז השליטה מבט במחוז ירושלים יחד עם שוטרי תחנת שפט של מרחב קדם, נערכה פעילות סמויה וגלויה לאחר שהתקבלו דיווחים על אבנים שיודו מגשר לעברם של כלי רכב שנסעו בכביש בשעות אחר הצהריים.

תוך כדי פעילות משולבת זאת, זוהו במארב המשטרתי שני חשודים על הגשר ובשלב מסוים השליך אחד מהם אבן לעבר הרכבים שתחתיו. לעברם של החשודים הוכוון כוח משטרתי שביצע במהירות את מעצרם של השניים "על חם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשודים, תושבי בית חנינא בני 17, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה שפט ובהמשך, הובאו בפני בימ"ש שלום להארכת מעצרם. לאחר שהשופט לא נעתר לבקשת המשטרה ובשל חומרת מעשיהם, הוחלט במשטרה על הגשת ערר על החלטתו, ובדיון שהתקיים בבימ"ש מחוזי עוד באותו היום, הוחלט כל הארכת מעצרם של החשודים לטובת מיצוי החקירה בהתאם.

משמר הגבול - מג"ב - ניידת משטרה
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב
צילום: משטרת ישראל

Back to top button