חדשות הארץמבזקים

ירושלים: קצר בארון חשמל גרם לשריפה בבניין האוניברסיטה בעין כרם

שריפה פרצה הבוקר (רביעי) בבניין האוניברסיטה בעין כרם.בירושלים. צוותי כיבוי מתחנות מרחב הבירה שהוזעקו למקום, זיהו עשן כבד מהבניין והחלו בפינוי של האנשים בבניין בסיוע צוותי הביטחון. לוחמי האש השיגו שליטה על השריפה, פעלו לשחרור העשן במבנה ובמקביל ביצעו סריקות לוודא שאין לכודים.

נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.ומבדיקה ראשונית עלה כי ככל הנראה מקור הדליקה בארון חשמל שבער וכובה על ידי צוותי הכיבוי. מערכות גילוי העשן שהותקנו בקומות פעלו והתריעו על העשן ובכך נמנע נזק כבד יותר ואף פגיעה בחיי אדם. מכב"א נמסר: "אנו קוראים לציבור, בכל מקרה של זיהוי עשן או אש, לגלות ערנות ולדווח ללוחמי האש בטלפון 102. כמו כן להקפיד על התקנת גלאי עשן"

רב רשף רמי מאיר מפקד משמרת בתחנת מרחב "בירה" שפיקד על האירוע אמר: "דווח לנו על עשן רב הממלא את חלל בניין האוניברסיטה לרפואה שבהדסה עין כרם. בגלל הרגישות של המקום, והפוטנציאל הגדול לפגיעה בשוהים בבניין, הזנקנו למקום שבעה צוותי כיבוי והצלה וכן מנוף חילוץ וכיבוי מגובה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כשהגענו למקום, זיהינו עשן רב בבניין, ובסיוע כוחות הביטחון והחירום של בית החולים, איתרנו את השריפה בארון חשמל בקומה מינוס 1 כשמקור האש בסוללת גיבוי. ביצענו פינוי של הבניין מאנשים, ובד בבד כיבינו את השריפה באמצעות אמצעי כיבוי יעודיים לכיבוי חשמל וסוללות. האירוע הסתיים ללא נפגעים רק בזכות תגובה מהירה של לוחמי האש, של צוותי החירום בבית החולים וכן מערכות זיהוי עשן בבניין שהתריעו מיד בתחילת השריפה".



כבאות והצלה - כיבוי אש - שריפה - ניידת כיבוי - כבאית - זירת אירוע
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב


Back to top button