צרכנות

קורס דאטה אנליסט, מה לומדים? כמה מרוויחים? והאם זה מתאים לכל אחד?

קרדיט לתמונה FREEPIK

לימודי Data Analyst , מה זה אומר? האם זה קורס קל או קשה? האם זאת תהיה הקריירה לי לתשובות לשאלות אלה ועוד, כנס לכתבה.

קורס דאטה אנליסט

תוכן עניינים:

• קורס data analyst – האם זה מתאים עבורי?
• קורס דאטה אנליסט – למי מתאים הקורס
• מה לומדים בקורס דאטה אנליטיקס
• מתכונת הקורס
• דאטה אנליסט שכר
• למה כדאי לי ללמוד דאטה אנליסט

קורס data analyst עשוי לפתוח בפניכם מסלול קריירה מרתק ששכרו בצידו.
עבודתו של הדאטה אנליסט היא קריטית לארגונים רבים, והיא יכולה להשפיע על מדיניות, השקעת משאבים, פיתוח מוצרים ושירותים ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קורס data analyst – האם זה מתאים עבורי?

תחת המטרייה של דאטה אנליסט ישנם תחומי התמחות שונים הכוללים ביזנס אנליסט, מרקטינג אנליסט, אנליסט מכירות, אנליסט מוצר ואנליסט אבטחת מידע – כל אחד עשוי לעבוד עם סוגים אחרים של נתונים.

דאטה אנליסט מרבה להשתמש בכלי בינה מלאכותית על מנת לבצע ניתוחי מידע, אך האמת שאין די בכך. כוחו האמתי של הדאטה אנליסט נובע מתוך היכולת לחבר בין עולם הנתונים לבין העולם העסקי. כלומר עלייך להבין כיצד המגמות והמסקנות העולות מן הנתונים יכולות לשמש לצורך פיתוח הצד העסקי של הארגון.

אם את/ה מרגישים כי עבודה עם נתונים מתאימה לך, וכי יש לך את החשיבה העסקית המתאימה והיכולת להביא ערך לארגון, אז יתכן כי לימודי דאטה אנליטיקס מתאימים עבורך. אין צורך לדאוג לגבי חוסר הידע בכלים הטכניים, את זה כבר תרכשו בקורס

קורס דאטה אנליסט – למי מתאים הקורס

קורס דאטה אנליסט אינו דורש ידע וניסיון קודם. כל מה שנדרש מכם זה כמה דברים בסיסיים:

– שליטה על כישורי המחשב הבסיסיים הדרושים להפעלת מערכת הפעלה WINDOWS.
– ידע בסיסי במתמטיקה, (סטטיסטיקה לומדים בקורס) אין צורך בידע אקדמי מתקדם .
– אין צורך בניסיון קודם בתכנות או בסיסי נתונים.

מה לומדים בקורס דאטה אנליטיקס

מכללת Real Time מציעה מספר מסלולי דאטה אנליטיקס. מסלול מקיף המתאים למי שאין לו רקע בתחום וכולל את כל תחומי הלימוד הרלוונטיים, וזאת לצד קורס רגיל או קורס בהתאמה אישית עבור אנשים בעלי רקע בתחום אשר זקוקים רק להשלמות.

המסלול המקיף ב college RT מורכב משני חלקים כדלהלן

כלי עזר לתכנות (software Tools) הכוללים:
לימודי פייתון – במהלך הקורס תלמדו כיצד לפתח תכנה באמצעות פייתון, אחת משפות התכנות המבוקשות ביותר.
קורס SQL – חלק זה של הקורס יעניק לכם את הכלים לעבוד עם בסיסי נתונים, לתקשר מולם ולבצע פעולות.
קורס AWS – קורס זה יחשוף בפניכם את מערכת שירותי הענן של אמזון, וכיצד לעבוד עם הכלים שהיא מציעה לכם.
קורס GIT – לימוד מערכת GIT לניהול גרסאות. מערכת בעזרתה תוכלו לייעל את זרימת העבודה ולייעל את התהליכים.

לימודי ייחודיים לדאטה אנליסט הכוללים:

קורס Scientific Python – בקורס זה תלמדו על עבודה עם ספרית הקוד SciPy המספקת לכם ארגז כלים חשוב מאוד לפיתוחי בינה מלאכותית.

קורס הדמיית נתונים כללי – בחלק זה של הקורס תלמדו על עקרונות הדמיית הנתונים ועל התפיסה הויזואלית האנושית.

קורס הדמיית הנתונים עם Tableau – זהו כלי מעשי להדמיה ויזואלית. באמצעותו ניתן להפיק דוחות, טבלאות גרפים ומבחר אמצעי המחשה חשובים.

קורס בדיקות A/B – קורס זה יעניק לכם את התאוריה והכלים לצורך ביצוע בדיקות A/B.

קורס ניתוח נתונים בעזרת Excel – נלמד כיצד לעבוד עם אקסל, החל ממושגי היסוד, דרך עבודה עם נתונים ועד בניית גרפים ודיאגרמות.

קורס ניתוח נתונים בעזרת Power BI – קורס זה ילמד אתכם לעבוד עם אחד הכלים החזקים בתחום אנליזת הנתונים. בעזרתו ניתן ליצור דוחות, לוחות מחוונים ותחזיות.

תנאי הקבלה:

הכרות עם מערכות הפעלה Windows
אנגלית ברמה בסיסית
ראיון אישי

מתכונת הקורס

מכללת Real Time מציעה לכם קורס דאטה אנליסט הכולל:

310 שעות אקדמיות בכיתה + פרויקט הגמר כ 150 נוספות.

החברה אף מציעה התמחות מעשית (סטאז' מעשי) במחלקת הפיתוח של החברה במהלכה תעבדו על פרויקטים של החברה, ובו בזמן מחלקת משאבי האנוש תלווה את הבוגרים בבניית קו"ח, דף LinkedIn ופניה לראיונות עבודה בחברות ההייטק.

משנים שעברו ידוע כי מעל 90% מהבוגרים שעברו התמחות מוצאים עבודה בשנה הראשונה!

ניתן לסיים את הקורס תוך 6 עד 8 חודשים, 2-3 פעמים בשבוע ולהצטרף לשוק העבודה.

הלימודים מתקיימים במתכונת היברידית (פרונטלית בתל אביב וגם מקוונת – בחירה שלכם), כאשר כל השיעורים מוקלטים וניתן לחזור ולצפות בהם לצורך חזרה ורענון.

כמו כן, הנרשמים יכולים ליהנות משיעורים פרטיים במתכונת אחד על אחד, ללא צורך בתוספת תשלום!

דאטה אנליסט שכר

תחום ה Data Analyst הוא תחום מבוקש מאוד בשוק העבודה. זהו תחום חוצה מגזרים, אותו תוכלו למצוא בענפים שונים של המשק – מהפיננסים ועד תעשיות הסייבר. כמות המידע הארגוני רק הולכת וגדלה, וכך גם עולה הצורך בכוח אדם בעל יכולת לנתח את הנתונים ולהפיק מהם תובנות עסקיות חשובות המעניקות לעסק יתרון תחרותי.

דאטה אנליסט מתחיל, עד שנת ניסיון אחת יכול להרוויח שכר חודשי בטווח של 10,000 – 15,000 שקל. עובדים בעלי ניסיון של שנתיים ומעלה, נהנים ממשכורות גבוהות של כ 20-25 אלף שקלים. ועם הניסיון וההתפתחות המקצועית בארגון – גם השכר עולה.

למה כדאי לי ללמוד דאטה אנליסט

הדאטה אנליסט יכול להשתלב בארגונים מתחומים שונים, מחברות תרופות, דרך חברות תוכנה ועד טכנולוגיות חלל. בקיצור בכל תחום מחכים לדאטה אנליסט בשמחה וקוצר רוח. בוגרי הקורס יכולים ליהנות מהיצע גדול של משרות, בתחומים רבים. וכפי שראיתם, גם השכר ההתחלתי גבוה מאוד.

מעבר לזאת, עבודתו של הדאטה אנליסט עשויה להיות מספקת מאוד. דאטה אנליסט תומך בהחלטות הארגוניות החשובות ביותר; הוא מספק מידע להנהלה ונמצא בחוד החנית של הארגון.

קורס data analyst – למה דווקא ב REAL TIME

מכללת Real Time מציעה לכם תכנית לימודית עדכנית. תכנית הלימודים שלנו הורכבה מתוך ניתוח והתבוננות בצרכים הקיימים בשוק, תוך כדי עבודה על מגוון פרויקטים במחלקת הבית תוכנה שלנו. כך בנינו עבורכם תכנית לימודים המעניקה לכם את כל הכלים הנדרשים בשוק, דבר שיסייע לכם בהשתלבות מהירה בשוק העבודה.

אנו תומכים בתלמידים שלנו עם כל המשאבים הדרושים לצורך שיפור החוויה הלימודית. אנו מציעים תרגול רב, מרצים זמינים לשיעורים פרטיים (ללא תוספת תשלום) ושיעורים מוקלטים באינטרנט.
הבוגרים ממשיכים בהתמחות מעשית עד למציאת עבודה מספקת!

המרצים שלנו הם מהנדסים מנוסים אשר עובדים בתעשייה ויכולים לתת ערך מוסף מלבד הידע הטכני מהעולם האמתי. אנו מעניקים לכם ליווי מלא במציאת עבודה, החל משלב כתיבת קורות החיים והכנה מקצועית וטכנית לראיונות עבודה ועד להשתלבות בשוק העבודה.

 

 

Back to top button