סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים הערכת מצב ביטחונית

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים כעת הערכת מצב ביטחונית בקריה בתל אביב.

בהערכת המצב משתתפים שר הביטחון, השר לביטחון לאומי, ר׳ המל״ל, ר׳ השב״כ, הרמטכ״ל, המפכ״ל, המזכ״ץ, ר׳ אמ״ץ, ר׳ אמ״ן, מתפ״ש ורח״ט מחקר.

וידאו: איתי בית און / לע״מ
סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

39 תגובות

  1. 🇮🇱♥️🇮🇱♥️✡️♥️🇮🇱🙏💪👍✌🏻Salome , great one PM Benjamin and great leaders God bless,protect each one of you and families ,nation ,all defenders Amen ✌🏻👍💪✊🏻🇮🇱♥️God bless,protect Israel and nation from all enemies Amen 🙏 peace to Israelis and Jerusalem ,Israel for Ever Amen 🙏🤲♥️🇮🇱✡️

  2. כל עוד יהיו ׳׳ערבים טובים׳׳ במדינה, לא יהיה מנוח לעם ישראל בארצו לעולם. צריך לנקות מהם את אדמת ישראל . "ערבי טוב" זה ערבי שגר מחוץ למדינת ישראל.

  3. הרצי הלוי תעיף כבר את אלו שקוראים לסירוב פרקודה והתייצבות!!! אם בעבר העיפו טייסת שלמה בגלל סירוב מה זה כמה טייסים בודדים. אלו לא הערכים שהצבא קם עליהם!

  4. 🇮🇱🇮🇱🇮🇱we are 🌏🇮🇱💙✡️I love Israel ✡️🇮🇱 from Persia and love pm Netanyahu and all people of Israel and Jewish and I'm one for Israel 🇮🇱🇮🇱🇮🇱♥️🌏⭐

  5. הכול טוב בטבע

    קשה לתאר מה היינו עושים בקיץ המיוזע הזה בלי ההמצאה הגאונית שנקראת מקלחת. ומאיפה הגיע הרעיון הגאוני הזה? מן הסתם מתוך הסתכלות בפיל העומד במקווה מים ומתיז על עצמו עם החדק. המון גילויים אנושיים נולדו מתוך צפייה בטבע. דרך ההתבוננות, האדם מסוגל לגעת בדברים שקודם לא שם לב אליהם, ועכשיו הוא נוגע ונמשך אחרי הפלאים שנפתחים לפניו.

    בתוך ההתבוננות כדאי במיוחד לחפש ולראות כמה הטבע חכם, עד כמה הוא שלם, נצחי ואינסופי. זה הגילוי המרעיש ביותר. מתוכו תופסים גם שהאדם הוא החיה היחידה שמפרה את השלמות הזו.

    שאר חלקי הטבע, הדומם, הצומח והחי, פועלים במדויק לפי המנגנון הפנימי שמנהל אותם – הכוח העליון, "א-להים" בגימטרייה "הטבע". אנחנו נמצאים במערכת שכולה נפעלת על ידי הכוח הפנימי שלה, והכוח הזה מסדר בה כל מיני צורות קשר, שמתוכן מקבלים כוח חיות.

    אם היינו יודעים איך להשתתף בצורה נכונה בטבע, לא לפי כל מיני חוקים מלאכותיים שקבענו בחברה כי ככה נראה לנו שיהיה יותר טוב, אלא ממש לפי כללי הטבע, אז היינו מקבלים את הכוח הזה, את החיות הזאת.

    אולי נדמה לנו שכל אחד מהמינים רוצה לאכול את השני, אבל כך אנחנו רואים זאת. אנחנו אגואיסטים, כלומר חיים לפי חוק אחר לגמרי, אז אנחנו לא יכולים לראות את הטבע בצורה יפה ונכונה. לא רואים את היחס בין המינים השונים, את הקשר ביניהם, עד כמה הם באמת מתקיימים לפי חוקי הטבע הפנימיים שבהם כולם קשורים זה לזה. גם הטורפים והנטרפים. חוק הטבע הוא למעלה מזה, והוא שומר על כולם. אם מין אחד אוכל את השני, יש בזה כוונה עמוקה וחשבון רחב יותר ממה שאנחנו יכולים להשיג.

    אנחנו צריכים ללמוד לראות איך חלקי הטבע מתפתחים, איך הם תומכים זה בזה, איך הם משתדלים לא להזיק זה לזה. כמה הנאה תהיה לנו אפילו בלימוד עצמו. מכל שכן אם נשאף לקיים אותם, להיות עם הטבע במערכת אחת, להבין ממנו איך להתנהג, איך לא להזיק לאף אחד, איך לתמוך, לעזור לכולם.

    לכוון את דרך ההתבוננות שלנו בטבע, שנראה שכל חוקי הטבע, כל הצורות והמקרים שבו באים מצד הטוב ומושכים לטוב. הכול טוב בטבע. מתוך כך גם אנחנו נשתנה, וזאת הכוונה. שנתבונן ונראה שאנחנו הפוכים מהטבע, ונשאף להיות כמוהו מתוך הכרה עצמית. שנמשך אחרי האהבה.

  6. יש לנו צבא שמחבק מחבלים במקום להילחם בהם, צה"ל תמיד היה אדיש ליהודים ורחמן למחבלים ולארגוני טרור.

  7. הלוואי שמינימום שבמינימום 99% מהיהודים, ימותו כבר מחר !!!!!
    אז, בטוח שנת הלימודים תסתיים מקסימום שבמקססססימום מחרתיים !!!!!!!!
    היהודים אשמים בכל בעיות העולם, ולכן ברגע שלפחות 99% מהם ייעלמו, ישר ייעלם גם כל הזבל שהם המציאו ובכל העולם !!!!!!
    כן כן, כבר מחרתיים, יכול להיות בכל העולם, מצב שבו אין בתי ספר !!!!! אין משטרה !!!!! אין ממשלה !!!!! אין תקשורת !!!!!! אין בתי משפט !!!!!!
    אין ג׳ונגל של בטון !!!!!! אין קופים מפגרים שמשלמים עשרות אם לא מאות שקלים, על כרטיס כניסה לאצטדיון, רק כדי לראות 22 מפגרים רצים אחרי כדור, ועוד תוך פיצוח גרעינים והשמעת נהמות של קופים !!!!! אין בנקים !!!!! אין כסף ואפילו לא כסף וירטואלי !!!!! אין רואי חשבון !!!!!! אין הייטק שמייטק !!!! אין גבולות !!!!! אין תעודות זהות, דרכונים וכל החנטריש הזה !!!!! אין דתות !!!!! אין חגים, שכולם בלי יוצא מן הכלל, הם מהשטן !!!!!!

  8. 1.9.23 שעה 14.00 צריך להגיד מילה טובה גם לשר החינוך יואב קיש החמוד לאללה.. באמת באמת באמת.הוא נכנס לנשמה.

  9. تناتنانا هو جناب نخست وزی اسراءی اینقدر نیا عرض حال بزن کار تموم شد است ب حدن وقعت کردی‌رفتی خونوت ببین اطلات‌برا ی تو‌ و ننه ی دجال چقدر توخونت شنود کار گذاشته اونوقت ببین واسی چه گسای کار می کردی ریس چمهور امریکا هم اگر تونست ی نگاهی به اطاقا ش بنداز شاید متوجه بشه ی من ماست چقدر کره می ده

  10. Yahudlar xalqi! Sizning kelajagingiz bizning muqaddas kitobimizda yozilgan va olloh bunga zamin yaratmoqda deb fikrlayman. Sizlar to'planib olinglar falastin yerlarida biz albatta urushga kiramiz insha olloh va payg'ambarimiz aytgandek g'alaba qilamiz. U kunda biror yaxud millati omon qolmaydi deyilgan. Shu davr men tirikligimda kelishini ollohdan so'rayman. Mening ham foydam tegsin.

Back to top button