צרכנות

איך בוחרים עמיל מכס מומלץ עבור שירותי מכס ושילוח בינלאומי?

קרדיט – shutterstock

מהו עמיל מכס? מה חשוב לדעת בתהליך ואיך בוחרים עמיל מכס מקצועי, כזה שיאפשר לכם לחסוך באופן משמעותי בתשלומי המס? כאן בכתבה תוכלו לקבל את כל המידע המקצועי. אז אם אתם בתהליכי ייבוא סחורה מחו״ל, הכתבה הזאת בדיוק בשבילכם ותעשה לכם סדר.

סוכן מכס או בשמו המוכר יותר "עמיל מכס", הוא איש מקצוע העוסק בייצוג של חברות ועסקים אל מול רשויות המכס. למעשה, כל מי שעוסק בייבוא או ייצוא של סחורה, יודע שהוא חייב איש מקצוע המכיר היטב את תחום המכס ויעשה עבורו את העבודה ״הסיזיפית״ אל מול רשויות המכס. עבודה זו כוללת מילוי של כל הטפסים הנדרשים, חישוב תשלומי המס על הסחורה וליווי במקרה של בעיה עם אחד המשלוחים. על עמיל מכס  להכיר היטב את חוקי המכס וכל התהליכים והשלבים הנדרשים בכדי לבצע משלוחים בין לאומיים, והוא למעשה זה שאחראי על כל ענייני המכס של החברה או היבואן אותם הוא מייצג.

איך תבחרו עמיל מכס מקצוען?

עמילות מכס היא עבודה שדורשת הרבה מאוד ידע, ניסיון ומקצועית בכדי להגיע לרמת דיוק גבוהה ולחסוך ליבואן בתשלומי המיסים. למעשה, רק עמיל מכס בעל ניסיון יוכל לדאוג לביצוע המשלוחים בצורה מקצועית ולוודא שהכול יתנהל כמו שצריך ללא בעיות עם אנשי המכס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאשר בוחרים עמיל מכס עבור העסק שלכם, חשוב לבדוק את הפרמטרים הבאים:

·        שימו לב כי מדובר על בעל מקצוע המחזיק ברישיון של סוכן מכס מוסמך מטעם רשות המיסים בישראל.

·        עמיל המכס בעל ניסיון וקשרים בתחום שיוכל לעשות עבודה מקצועית על הצד הטוב ביותר.

·        מדובר על עמיל מכס בעל ידע רב בתחום, אשר בקיא בכל מה שצריך לדעת ולהכיר בכדי להפחית את עלויות המכס למינימום הנדרש.

מה היא עמילות מכס?

תהליך עמילות מכס הוא למעשה התהליך שנדרש עבור כל מוצר שמגיע לארץ, בתהליך של שילוח בין לאומי , לעבור בכדי לוודא ששולם עליו תשלומי המכס הנדרשים. תהליך עמילות מכס מתחיל כאשר המוצרים מגיעים אל אחד מהנמלים או לשדה התעופה בישראל ויש צורך להגיש מסמכים שונים כמו חשבוניות, רישיונות ייצוא, אישורי מקור ותעודות שונות המאפשרות את הייבוא לישראל. התהליך מסתיים רק כאשר המוצרים משתחררים סופית מהמכס.

מי צריך את שירותיו של עמיל מכס?

כל מי שמייבא סחורה לארץ, בין אם מדובר על ייבוא אישי או ייבוא מסחרי. במקרים אלו אתם חייבים להיות רגועים שהסחורה תגיע בבטחה לארץ – ללא תקלות ובעיות ותעבור את הבדיקות במכס. רק עמיל מכס בעל ניסיון יוכל לוודא שתהליך עמילות המכס יעבור בבטחה ותשלמו את המס הנמוך ביותר עבור הסחורה שאותה אתם מייבאים על פי חוק.

מה העלות של שירותי עמילות מכס?

השירותים של חברת עמילות מכס הם בתשלום, אך מדובר על עלות שמחזירה את עצמה, כיוון שתוכלו לחסוך הרבה יותר כסף מתשלום שכר הטרחה לחברה. המחיר עבור השירות משתנה על פי הפרמטרים הבאים: כמות הסחורה, ערכה, וכמובן מורכבות התהליך שצריך לבצע בכדי לשחרר את הסחורה. אם אתם עובדים עם חברה באופן קבוע, מן הסתם תקבלו עלויות נוחות יותר ביחס לאדם פרטי שנזקק לחברת עמילות מכס באופן חד פעמי.

עמילות מכס עושים רק עם חברה מורשית בעלת רישיון עמילות מכס!

לייעוץ עם המומחים >>>

לאתר: https://mc-cargo.co.il/

טלפון: 03-6564442

מייל: [email protected]

 

Back to top button