טיוליםמבזקים

אל תפספסו את זה! הפסטיבל הכי צבעוני מגיע בסוכות – הכניסה חופשית

אמני קרקס בינלאומיים, פסלים שמתעוררים לחיים, אקרובטים וליצנים, תיאטרון בובות, מופעי תיאטרון רחוב, סדנאות לכל המשפחה מוזיקה חיה, שחקנים מסתובבים בין הקהל ועוד

הפסטיבל הכי שמח וצבעוני בארץ חוזר לאילת בחול המועד סוכות. תאגיד התיירות העירוני של אילת חוגג את פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, שיהפוך את טיילת העיר לחוויה שלא כדאי להחמיץ.

במשך שלושה ימים יבואו אל הטיילת האילתית הכישרונות הגדולים והססגוניים ביותר: אמני קרקס, מופעי אקרובטיקה, פסלים חיים ודמויות פנטסטיות, שיפעילו את ההולכים בטיילת באינטראקציה שירה ובריקודים.

בין המופעים הבולטים השנה ניתן למצוא את המופע נע ונד של גלעד שבתאי, ישראלי שחי בגרמניה, שאחרי מסע נדודים באירופה מגיעה לישראל עם מופע ליצנות בשילוב טכניקה קרקסית, קטעי קומדיה ואילתור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

BANOT הוא מופע מוזיקלי סוחף, הכולל ארבע נגניות ייחודיות. מתופים ועד כלי נשיפה, בעיבודים מקוריים ומפתיעים לשירים העכשוויים האהובים ביותר. במופע החוויה האתנית מקדשים את המסורת, המנהגים ואורחות החיים במגוון עדות ישראל באמצעות תיאטרון, זמר ומחול, עם 50 שחקנים, זמרים ורקדנים מתנדבים אוהבי במה ואדם, בגילאי 8-80. עוד מופעים מיוחדים בפסטיבל הם "שני טיפוסים" – מופע קרקס ללא מילים. "מקסיקולוס" – סיפורם של שלישיית מריאצ'י, בשילוב נגינה חיה ג'אגלינג ואקרבוקטיקה ועוד.

 פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב
צילום: הדר יעקוב

בפסטיבל תחכה לכם גם סדנת "דראמס אלייב" – סדנה אנרגטית ומלהיבה בליווי מוסיקה קצבית וסוחפת, שבה המשתתפים מתופפים על כדורים ענקיים באמצעות מקלות תיפוף מעץ בתנועות תיפוף ובתנועה מתמדת של הגוף, באווירת מסיבה כיפית ומהנה.

ולכל אורך הטיילת תוכלו לפגוש מופעי תיאטרון בובות מרהיבים, עם ההצגות של זהבה ושלושת הדובים וסינדרלה. פסלים חיים כמו נשות ענק, טלס ואפרודיטה, מגוון פסלים חיים של ציידת פרפרים, נגן אקורדיון, מוכרת בשוק ועוד, מריונטות צבעוניות מהלכות ועוד המון.

גם הגזרה המקומית תקבל בולטות עם מופע רחוב מרהיב של נדין האילתית, שתדהים את הקהל במסע לוליינות אווירי.

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, טיילת אילת, מרחבת בית הגשר ועד טיילת הרודס – חול המועד סוכות, 5-7 באוקטובר 2023, 11:00-15:00 – הכניסה חופשית!

 פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב
צילום: הדר יעקוב

בפארק הצפרות אילת מזמינים להנות מהפנינג מיוחד בסוכות לרגל פתיחת עונת הנדידה. הזדמנות לגלות את עולמן המדהים והייחודי של הציפורים ולקבל חוויה בלתי נשכחת.

הפעילות כוללת הדרכות מרתקות על חיי הציפורים העוברות בפארק, צפייה בעזרת טלסקופים על ציפורי הפלמינגו ועל ציפורי מים נוספות, פעילות חפש את המטמון, פעילויות יצירה, צמות צבעוניות וציורי גוף לילדים ועוד.

הפנינג צפרות – 29-30.9.2023, בין השעות 9:00-13:00 – הכניסה חופשית.

הדרכת צפרות וטיבוע בפארק צפרות אילת2 - צילום יואב בלבן.
צילום: יואב בלבן

במהלך חול המועד יתקיימו באילת גם פסטיבל הבירה, שחוגג עשור עם ארבעה ימים של הופעות חיות של מיטב האמנים תחת כיפת השמיים, ומעל 40 מותגי בירה מהארץ ומהעולם. ולאוהבי המוסיקה האלקטרונית, יחכה סופשבוע גדוש במוזיקה אלקטרונית בכיכובם של אחד הצמדים המבוקשים בעולם – ARTBAT.

Back to top button