טכנולוגיהמבזקים

העתיד כבר כאן: בינה מלאכותית תשתתף במקומכם בפגישות?

חברת הסטארטאפ timeOS (לשעבר Magical), השיקה בינה מלאכותית פרסונלית שיכולה לקחת חלק בפגישות עבודה כעוזר אישי, ואף להחליף את המוזמנים אם הם אינם מגיעים לפגישה.

הבינה המלאכותית יכולה להצטרף לפגישות שהמשתמש בשירות לא נוכח בהן ולייצג אותו. עם ההצטרפות לפגישה המערכת תעדכן את שאר המשתתפים לגבי הסיבה שהמפעיל שלה לא עלה לפגישה ומה היא מבצעת במקומו. במהלך הפגישה, ה-AI מפענחת את תוכן הפגישה בין אם הוא נאמר בעברית או אנגלית. בתום הפגישה היא מסכמת את הדברים החשובים, ומייצרת משימות המשך על בסיס דברים שנאמרו בפגישה. כל משימה בסיכום מיוחסת למשתתף הרלוונטי שאחראי על השלמתה.

אם המשתמש בשירות מעוניין לקחת חלק בפגישה, אבל מאחר לתחילת הפגישה או נאלץ לעזוב לפני סיום הפגישה, הוא יכול לבקש מה-AI להחליף אותו ולסכם עבורו את החלק שלא נכח בו. אפשר גם לזמן את ה-AI כמלווה לפגישות בהן למשתתף יש נוכחות מלאה, כאשר הבינה המלאכותית מתפקדת לצדו כמעין "עוזרת אישית". ניתן להורות לה להפיק תוכן מהמידע שעולה בפגישה בזמן אמת. לדוגמה, לפנות אליה במהלך הפגישה בהוראה קולית – "תוסיפי לגיא משימה במאנדיי לשלוח את הדו"ח החודשי". בשלב זה הבינה המלאכותית לא מקבלת החלטות במקום המשתמש ולא עונה בשמו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הטכנולוגיה של החברה, timeAI, מתלבשת כשכבה על תוכנות עבודה נוספות ומזכירה למשתמש לבצע פעולות בזמן הנכון ובלחיצה אחת. לדוגמה, היא תזכיר לשתף את סיכום הפגישה עם המשתתפים ואף תעזור לכתוב הודעת פולו-אפ במייל לשיתוף עם המשתתפים, כאילו ונכתבה על ידי המשתמש. לאחר מכן, המערכת תסנכרן ותקצה באופן אוטומטי את המשימות שעלו בפגישה ישירות לתוך תוכנות ארגוניות שונות, ביניהן Notion, Asana ו- Monday.com.

בנוסף, משתמשים יכולים לגשת לממשק צ'טבוט של המערכת, המחובר להיסטוריית הפגישות וליומן של המשתמש. ולבקש מידע על כל דבר שנאמר, הוזכר או הוחלט במסגרת הפגישות והמשימות של המשתמש. לדוגמה, אפשר לשאול את המערכת – "תזכיר לי על מה דיברתי בפגישה האחרונה עם רעות?", או "מה המשימות שלי מתוך כל הפגישות השבוע?".

ניתן להתנסות ב- timeOS ללא תשלום כתוסף לכרום או ישירות דרך האתר בלינק: https://timeos.ai .

המשתמש יכול להוסיף את ה-AI שלו לפגישות עתידיות, או להפעיל את העוזר בזמן פגישה. אפשר גם לשנות את השם של ה-AI ולהגדיר איך היא תוצג בפגישה.

תומי בראב, מנכ"ל החברה, אמר: "אנחנו גאים להוביל את בשורת הבינה המלאכותית הפרסונלית לטובת מיקסום המשאב הכי יקר בעבודה – הזמן, ולהיות הראשונים שמציעים למשתמשים גם תמיכה מלאה בעברית ברמת שפת אם. […] אנחנו מאמינים שהטכנולוגיה שיצרנו תאפשר לכל אחת ואחד לנהל את שגרת העבודה באופן רגוע יותר. להרוויח יותר זמן שהיה מבוזבז על נוכחות וההתנהלות סביב פגישות, זמן שיהיה ניתן להפנותו למשימות חשובות יותר בעבודה, או לזמן אישי ומשפחה".

לפיתוח הטכנולוגיה אומנו מספר מודלי AI קיימים, בהם מודלים ש-timeOS מפתחת, שימוש ב-Whisper של OpenAI המזהה את תוכן השיח בשפות שונות ו-GPT4. כדי לדייק את המודל באופן אישי למשתמש, המודל מצליב מידע מתוך היסטוריית סיכומי הפגישות הקודמים שהיו למשתמש. לשמירה על פרטיות המשתתפים בפגישה ושל הארגונים אותם הם מייצגים, המידע מהפגישה נגיש רק למשתמש עצמו. מידע שמועבר לחברה על אופן השימוש במוצר אינו כולל תוכן מפגישות, ועובר אנונימיזציה שהוא שאינו משויך למשתמש מסוים.

חברת timeOS (לשעבר Magical) הוקמה ב-2020. הרקע להקמת החברה החל ב-2018 כאשר מנכ"ל החברה, תומי בראב, הקים את קהילת "Supertools – כלים לעל-אנושיות" העוסקת בפרודוקטיביות וטכנולוגיה, ומונה עשרות אלפי חברים. החברה גייסה מאז הוקמה 5.7 מיליון דולר מהקרנות Resolute Ventures, Fusion, Ibex Ventures, Aviv Growth Partners, Homeward Ventures ומשקיעים פרטיים.

תומי בראב - מייסד timeOS
צילום: אשר סבידנסקי
הבינה המלאכותית מצטרפת לפגישה
הבינה המלאכותית מצטרפת לפגישה

Back to top button